return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
המוזיקה שאהבתי
View this Thread in Original format
Segev
אני לא יודע עם אני היחיד או לא..
אבל אני מרגיש שמצב המוזיקה שאנחנו כל כך אוהבים מתחיל להתדרדר
אולי זה בגלל שאני בצבא ואני לא מעודכן בדברים הטובים.
אבל אני מרגיש שאין חידושים וכל דבר חדש שיוצא הוא לא מה שהיה פעם אלה רק עוד שם..
התוכניות של ארמין מתחילות לשעמם ואולי קטע אחד או שנים מתוכנית שלמה עושה לי עוד טיפה הרגשה טובה של פעם..
ואולי זה אני שפשוט המוזיקה נמאסה לו ואני צריך להתחיל לחפש סוג מוזיקה אחר שירגש אותי..
מה דעתכם בעניין?
תעזרו לי אני מתגעגע למוזיקה שכל כך אהבתי!
cluBBer
אתה לא היחיד
לפי דעתי יוצא הרבה זבל,למרות זאת יש רליזים איכותיים

חוץ מזה אני מציע לך לגוון בסיגנונות

פרוג , טראנס , האוס , פסי-פרוג
sh33p
אני מרגיש בדיוק את אותו הדבר...
יש פה ושם כמה רליסים מעניינים והשאר באמת לא משהו

אבל בשביל להחזיר את ההרגשה הטובה אני מאזין לרליסים מ2004 ו2003
חוץ מזה באמת תמיד טוב לגוון
אני שומע הרבה האוס ופרוג פסיי
Origin
כן גם לי זה קורה אבל אני מגוון אם

Mariah Carey :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
cluBBer
quote:
Originally posted by Origin :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:


:nervous: Mariah Carey :nervous:
Origin
quote:
Originally posted by cluBBer
:nervous:

כבד מידי אתה אומר ..אאאא?
Viber
אני מאשים את הצבא
:D
DJMIKE
הטראנס מעולם לא היה טוב יותר
Glenn-Holmes
אני נמצא איפשהו בנקודת המבט של מייק
הוא אמנם רשם משפט שאני חושב שהוא מרחיק לכת אבל משלא שם לב שהטראנס מתחיל לחוות מעין רנסנס (והגיע הזמן) כנראה לא שומע את אותה המוזיקה שאני שומע. 2007 צפויה לדעתי להיות אחת השנים היותר טובות של הטראנס...ועדיין אולי ה-שנה של הטראנס תגיע רק כמה שנים מהיום
כרגע לפחות אני יכול להגיד ש-2006 היתה בוודאי שנה טובה יותר לטעמי מהשנה הקודמת
YoraY
זה לא פשע לקחת הפסקה...
נסה סגנונות אחרים צלילים אחרים...

גלה סיגנונות אחרים עולמות אחרים
תתראה שתוך תקופה קצרה הטראנס יחזור אליך

חוץ מזה אתה לא חייב להיות כזה מעודכן כבד בכל קקה שיוצא, אני חושב שאנשים היום קצת איבדו את הראש מעצם העובדה שהם מצפים שכל טראק שהם יורידו או לפחות רובם יקלעו בול לטעם שלהם שהם אהבו פעם...

אתה גם לא חייב להיות טראנס אדיקטד תיודע..... רוב האנשים התחילו בטראנס ועברו הלאה - יש עולם ומלואו של מוזיקה..........

בהצלחה.. :)

Hell_Copter
אני נוטה להאמין שזה בגלל הצבא...
גם אני שנכנסתי לצבא ולא היה לי זמן לנשום די הפסקתי להוריד מוזיקה ובאיזשהו שלב גם לשמוע קצת...
אני עכשיו בגלל שאין לי טראקים חדשים שומע נוסטלגיות מ 2001 שזאת הייתה אחת השנים של הטראנס, ומ 2003 שזאת גם הייתה אחלה שנה...

קיצר אחי... תהיה פתוח בראש גם לסגנונות אחרים אבל מדי פעם תנסה לחזור לטראקים ישנים שאהבת שיחזירו אותך למה שהיית... לי זה עזר בזמן האחרון
Segev
לחזור אחורה בזמן זה באמת עוזר אני חייב לציין...
תמיד אני עושה את זה גם בתקופות יותר טובות כי זה גם כיף בלי שום קשר להזכר בימים טובים..
וד"א בצבא אין מצב שלא יוצא לי לשמוע מוזיקה אני אם
mp3 צמוד אלי כל הזמן ובמחסום יש הרבה זמן משעמם :]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement