|
Club Elite Christmas Night 24/12/2006
|
View this Thread in Original format
| mrcanon |

Toch wel een eigen thread waard, hoe zou da komen :p
Perry O'Neil :crazy:
M.I.K.E.
Albert Vorne
D. Ramirez
DJ Jericho
k'snap nie goe waarom Ramirez in het midden staat, normaal moet M.I.K.E. daar staan (t'is trouwens zijn label) ofwel Perry :p
Het is Ramirez z'n eerste Belgische set, van Perry toch ook? :whip:
Alleszinds enorm goe nieuws voor mij en voor nog andere liefhebbers van Perry, maar die zijn hier maar dun gezaaid geloof ik.
En het kan nie schoonder zijn, tis dan nog wel mijne birthday!
En wie is in feite dj Jericho? nog nooit van gehoord. |
|
|
| Config |
| als Dj Jericho = Jericho , dan is dat pure progressive |
|
|
| Real |
| Perry is overrated. Vooral door jou. :p |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Real
Perry is overrated. Vooral door jou. :p |
Ok, door ik, daar kan ik inkomen. Maar door anderen? Op geen enkel forum zie ik veel over Perry staan ze :)
(en kom nu nie af met de reply: "voila hij is dan ook zo goe nie" :p) |
|
|
| Vishnu |
Kan er niet geraken, familiale verplichtingen..
| quote: | Originally posted by mrcanon
En wie is in feite dj Jericho? nog nooit van gehoord. |
Jericho = Guy Naets, toch wel een kleine Bonzai-legende hoor :)
Zijn Personal Reflexion haalde ooit nog ISOS 3, tegenwoordig is hij meer met diepere stuff bezig. |
|
|
| Jasperovitsj |
Jericho heeft samen met Mike de meer recente Moon Projects (Glow, Moments Are Forever) geproduced, en check maar eens Dreamwaver - Liquid M:M. Waanzinnige plaat!! :crazy: :crazy:
En ik ben present de 24ste, vanzelfsprekend :cool:
En ik kijk uit naar Perry als hij vroeg moet spelen en dus zijn eigen ding kan doen. Als hij meer tranzy moet spelen vind ik hem persoonlijk minder sterk... |
|
|
| lost_in_trance |
ook aanwezig
Zij passen de regelmatige prijs toe? 5 euro voor middernacht en 10 na? Aangezien het een speciale gebeurtenis is, heb ik een twijfel daarop |
|
|
| Glexx |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
ook aanwezig
Zij passen de regelmatige prijs toe? 5 euro voor middernacht en 10 na? Aangezien het een speciale gebeurtenis is, heb ik een twijfel daarop |
Het zijn de normale prijzen! |
|
|
| DJ Sid |
| ik zou graag weten hoe die D.Ramirez eigelijk draait, iemand een link naar een setje van em ? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik denk dat hij vooral dat electro house gedeelte zal verzorgen? |
|
|
| Mr_Pedro |
Hmmm, Perry O'Neil & Mike, this might be interesting :cool: :)
Staat genoteerd!:tongue3 |
|
|
|
|