return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
תאוריה
View this Thread in Original format
DjChook
אני מתכנן לעשות תיאוריה בחופש
יקח לי כמה ימים עוד לארגן ספר
אבל בינתיים אני רוצה חומר מהאינטרנט להתחיל להתארגן
ארו שיש תוכנה
מי רוהצ להיות מליונר כזה של תאוריה
או שיש אתר שמסביר וגם על התמרורים
קיצר כל מידע חומר (לא מאריאל) יתקבל בברכה
arik
מנסיון....
תעזוב את האינטרנט
קח תספר תאוריה ואת המיבחנים שאתה מקבל אם הספר
ותחרוש איזה שבוע

זה מה שאני עשיתי ועברתי תאוריה ראשונה

מה שחבר שלי עשה הוא קרא את בחפיפות
וקצת מהאינטרנט
וליפני שבוע הוא עבר תאוריה שישית

חבל על הכסף חבל על הזמן
אלא אם כן אתה ממש מוכשר ותצליח דרך האינטרנט!!!
eran
גם אני עשיתי ככה עם הספר ועברתי פעם ראשונה.. זה הכי טוב.. אבל אם אתה מתעקש על אתר:

http://lamed.dapim.co.il/index.php3

בהצלחה! :)
warpedd_
אתר מצויין שאני לומד ממנו
הוא בתשלום ועולה 60 שח
אבל ממש בנזונה
יש לך 3 קורסים ניסיון
Driver2b
DjChook
תודה אחים שלי זה גם מה שמצאתי בוואלה

נראה כבר מה נעשה
Hell_Copter
אני גם רוצה לעשות תאוריה בקרוב
אבל אני ילמד רק מהספר
צריך לחשוב באמת מתי לעשות... אין לי זמן לזה
eran
זה לא לוקח כ"כ הרבה זמן...
Hell_Copter
אין לי כוח ללמוד
אין לי זמן לעשות
עזוב אחי
גם למבחנים של בית ספר אין לי זמן ללמוד
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אין לי כוח ללמוד
אין לי זמן לעשות
עזוב אחי
גם למבחנים של בית ספר אין לי זמן ללמוד


אז אולי תקצץ בשעות הטראנס היומיות שלך

או שלא
Hell_Copter
חס וחלילה לקצץ בשעות הטראנס
למבחנים לומדים ב 2 בלילה... ככה עושים
מ 10 נגיד עד 1 שומעים טראנסים ועל המחשב
משהו כזה

eran
לא שומעים מוזיקה כשלומדים למבחן?? :conf: :conf:
Hell_Copter
זה תלוי איזה מבחן זה :)
יאללה חפיף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement