|
אחים שלי.תמונות ממסיבה עם יהל וכו' בים המלח 15.03.2002
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אוייש נו עוד אתר לפתוח .
אין זכרון
אקספלורר לא סוחב |
|
|
| eran |
אתר עצבני
תקע לי את המחשב :sadgreen: |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by cluBBer
אני צילמתי אותם והם נמצאים באתר שלי
CLUBBER's ZONE |
הייי זאת לא מסיבה שגיל היה אמור לתקלט אבל ריתקו אותו לבסיס או משהו כזה, כי שכח להוריד את העגיל????
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
|
|
| Hell_Copter |
לא... זה מסיבה מיום שישי שעבר
המסיבה שריתקו את גיל הייתה לפני יותר מחודש נראה לי |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא... זה מסיבה מיום שישי שעבר
המסיבה שריתקו את גיל הייתה לפני יותר מחודש נראה לי |
ואללה אחי צודק.... |
|
|
| Gil Shwarts |
חופשי מדברים עליי פה אה
לא נותנים לי לשכוח ת'רס"ר המנמנמנמניאק הזה :)
בכל אופן, זה גם לא היה בזמן שרותקתי, גם לא באותו מקום שבו הליין מסיבות שלי וגם לא בשעה, התמונות צולמו ביום, הליין מסיבות שאני מנגן בהן הוא בלילה...
בכל אופן תמונות חמודות |
|
|
| cluBBer |
המסיבה הייתה משעה 12 בלילה עד 12 בבוקר
זה פשוט אנחנו באנו לשם ב 5 בבוקר בדיוק לזריחה, לא לפני שעברנו סרט מטורף של נסיעה ועוד סרט של חיפושים של משטרה עלינו
קנינו 10 רד בולים בקבוק וודקה לשניים פעם ראשונה שהייתי מסטול ככה, אין לי מושג איך יצאו התמונות בסדר
אני עדיין נמצא בסרט
נשרפתי הכושילין שם כל הראש שלי התנפח כמו אבטיח ועכשיו אני מתקלף כמו לא יודע מה
החוף "נווה מדבר" הזה נמצא שעה נסיעה ממלונות בים המלח
קיצר היה סבבה במיוחד אחרי המסיבה
ב 29 לחודש יהיה שם איזה פסטיבל
AHAVA
יהיה שם אומן 17 גם |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by cluBBer
ב 29 לחודש יהיה שם איזה פסטיבל
AHAVA
יהיה שם אומן 17 גם |
אמרו לי שזה בוטל בסוף
לא כל הארוע רק האומן
מופיעים שם מוקי ברי מוניקה סקס
והייתי יכול להיכנס להכל בחינם בגלל שחבר שלי גר שם בקיבוץ והוא היה מכניס אותי
אבל אני לא יהיה פה
חבל... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אמרו לי שזה בוטל בסוף
לא כל הארוע רק האומן
מופיעים שם מוקי ברי מוניקה סקס
והייתי יכול להיכנס להכל בחינם בגלל שחבר שלי גר שם בקיבוץ והוא היה מכניס אותי
אבל אני לא יהיה פה
חבל... |
מה חבל בזה?!
אני מעדיף את הולנד על זה!!!!
תהנה שם גבר |
|
|
|
|