return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Burn Mp3/Cue (pg. 3)
View this Thread in Original format
MennoB
Ik heb zo'n cue gemaakt in word, maar kan hem niet openen in nero omdat het bestand niet eindigt op .cue, maar ik heb wel winamp. Hoe kun je dat dan in winamp maken, of moet je er een programmatje bij downloaden??
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by MennoB
Ik heb zo'n cue gemaakt in word, maar kan hem niet openen in nero omdat het bestand niet eindigt op .cue, maar ik heb wel winamp. Hoe kun je dat dan in winamp maken, of moet je er een programmatje bij downloaden??


Tip: save as .txt

Enne, er is ook een programma die cue sheets maakt, Cue-editor dacht ik. Laad je gewoon het mp3-tje en door een druk op de knop split ie hem waar je wil.
Flipper01
quote:
Originally posted by MennoB
Ik heb zo'n cue gemaakt in word, maar kan hem niet openen in nero omdat het bestand niet eindigt op .cue, maar ik heb wel winamp. Hoe kun je dat dan in winamp maken, of moet je er een programmatje bij downloaden??

Ik maak ze meestal met winamp, hoef je alleen de artiest/titel van het nummer in te voeren en de cue tijd. De link voor het programmatje staat ergens bovenaan in deze thread ;)
En als je hem in Word hebt opgeslagen kan je heel simpel hernoemen naar *.cue ;)
Scorpio Rising
Ik wil zelf een cue maken: welk programma kan ik gebruiken om de indexen te bepalen? (nauwkeurig tot op het frame) Dus een audio programma dat de positie van de cursor aanduid in min:sec:frames en niet in min:sec:miliseconden zoals de meeste programmas.
MennoB
quote:
Originally posted by TranceFool
Jep....daar je bestand selecteren, dan *file* - *burn image*....je cue selecteren en hoppeta, bakken :)


Oke, heb op winamp een Cue gemaakt. Heb ook alle namen van de nummers ingegeven. Maar als ik hem wil laden in Nero zegt hij dat er een fout is opgetreden. Dit deed hij ook al, als ik geen namen in vulde, alleen maar audio 01 (deed hij automatisch)
MennoB
quote:
Originally posted by MennoB
Oke, heb op winamp een Cue gemaakt. Heb ook alle namen van de nummers ingegeven. Maar als ik hem wil laden in Nero zegt hij dat er een fout is opgetreden. Dit deed hij ook al, als ik geen namen in vulde, alleen maar audio 01 (deed hij automatisch)


Hoe zorg ik er dan voor dat ik hem wel kan laden, heb hem wel opgeslagen als .cue
Odyne
quote:
Originally posted by MennoB
Oke, heb op winamp een Cue gemaakt. Heb ook alle namen van de nummers ingegeven. Maar als ik hem wil laden in Nero zegt hij dat er een fout is opgetreden. Dit deed hij ook al, als ik geen namen in vulde, alleen maar audio 01 (deed hij automatisch)


dit probleem heb ik ook, dan doe ik braaf *file* - *burn image* maar dan geeft ie een error (nero can't read this file) terwijl hij qua naam enzo verder t zelfde is.. :mad: :(
eieregooie
quote:
Originally posted by Flipper01
En als je hem in Word hebt opgeslagen kan je heel simpel hernoemen naar *.cue ;)

Mja... MITS je het bestand hebt opgeslagen als .txt en niet als .doc want dan gaat ut niet helemaal werken ;)

Je ken die cues beter gewoon maken met notepad ipv Word... en dan je textbestandje hernoemen van blablabla.txt naar blablabla.cue (of natuurlijk gelijk opslaan als .cue ;) )

Maarja, dan zijn er ook nog een hoop mensen waarbij Windows de known file type extensions niet weergeeft... dat ken ook weer voor problemen zorgen bij renamen...

Lang leve de gebruiksvriendelijkheid :rolleyes:
Biohazard
als ik burn cue doe in nero crasht het programma :whip:

en WinCRD kan mijn CDRW niet vinden :(
Flipper01
Ik heb gister voor het eerst een cue file met nero proberen te fikken, maar het ging hopeloos mis.. Ik weet niet wat ik nou psies fout aan het doen was, maar ik denk dat ik eerst maar even deze thread nog maar ff door moet gaan lezen voor ik het nog een keer ga proberen ;)

mansie
quote:
Originally posted by Flipper01
Ik heb gister voor het eerst een cue file met nero proberen te fikken, maar het ging hopeloos mis.. Ik weet niet wat ik nou psies fout aan het doen was, maar ik denk dat ik eerst maar even deze thread nog maar ff door moet gaan lezen voor ik het nog een keer ga proberen ;)


Mij lukt het ook nietom zo'n .cue file in Nero te gebruiken!

Is er eigenlijk wel iemand waarbij dat wel is gelukt? De cue-files zoals wij die gebruiken (uit WimAmp) werken volgens mij helemaal niet. Heeft Nero aparte cue-files?

Volgens mij wordt het gewoon als vanouds alles met het handje invoeren.
Dj Odelpha
Kortom, cues branden is gewoon zwaar KUT! :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement