|
רמקולים
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
אני רוצה לקנות רמקולים חדשים
השאלה הנשאלת היא
אם אני קונה רמקולים של מערכת קולנוע ביתי..
איך אני יכול לחבר אותם למחשב?
צריך רסיבר?
ובכלליות, הייתי מעוניין לקבל כמה המלצות טובות לרמקולים שיפציצו..
:eyes:
תודה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by omergunr
ATP 3. |
אני מדבר על משו גדול יותר כמו מערכת קולנוע ביתית למחשב. |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
אני מדבר על משו גדול יותר כמו מערכת קולנוע ביתית למחשב. |
למה בידיוק אתה צריך מערכת קולנע ביתית בשביל לשמוע מוזיקה? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by omergunr
למה בידיוק אתה צריך מערכת קולנע ביתית בשביל לשמוע מוזיקה? |
להפציץ תשכנים |
|
|
| sabi10 |
כן, אתה צריך לחבר אותם דרך רסיבר..
אז ככה, לך על רמקולים של מערכת קולנוע או שפשוט תתחיל עם לפחות איזה שני רמקולי מדף.
עם תשאל אותי אני ממליץ על
JBL, Cerwin Vega, Bose, B&W, Infinity...
השמות הגדולים והטובים!!!
אבל זה עולה בהתאם.
לי יש
JBL
כבר כמה שנים ואני מרוצה כל שניה מהם ומהאיכות שלהם.
הרמקולים הלווינים לדעתי אתה חייב בשבילם סאב כי לא נראה לי שהבס שלהם מדהים.
בקשר לרסיבר, יש לך את קנווד שלי יש כבר כמה שנים והוא מעולה, כמו כן יש לך את
מארנטז, אונקיו, הרמן קארדון, יהמאה. כל שאר הרסיברים הם פחות או יותר גם ברמה סבירה. וכמובן אל תשכח גם לקנות כבלים טובים כי הרמקולים והרסיבר לא שווים עם הכבלים דופקים הכל.
אז מקווה שיש לך סכום כסף נכבד להשקיע ובהצלחה..
בכל אופן עם תכנס לחנות שמתמחה בדברים כאלו ואני בטוח שהם ישמחו להסביר לך כל מה שתצטרך.
והכי חשוב שכמעט שכחתי...לפני שאתה קונה רמקולים תשמע אותם בחנות!!!
ושוב בהצלחה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by sabi10
כן, אתה צריך לחבר אותם דרך רסיבר..
אז ככה, לך על רמקולים של מערכת קולנוע או שפשוט תתחיל עם לפחות איזה שני רמקולי מדף.
עם תשאל אותי אני ממליץ על
JBL, Cerwin Vega, Bose, B&W, Infinity...
השמות הגדולים והטובים!!!
אבל זה עולה בהתאם.
לי יש
JBL
כבר כמה שנים ואני מרוצה כל שניה מהם ומהאיכות שלהם.
הרמקולים הלווינים לדעתי אתה חייב בשבילם סאב כי לא נראה לי שהבס שלהם מדהים.
בקשר לרסיבר, יש לך את קנווד שלי יש כבר כמה שנים והוא מעולה, כמו כן יש לך את
מארנטז, אונקיו, הרמן קארדון, יהמאה. כל שאר הרסיברים הם פחות או יותר גם ברמה סבירה. וכמובן אל תשכח גם לקנות כבלים טובים כי הרמקולים והרסיבר לא שווים עם הכבלים דופקים הכל.
אז מקווה שיש לך סכום כסף נכבד להשקיע ובהצלחה..
בכל אופן עם תכנס לחנות שמתמחה בדברים כאלו ואני בטוח שהם ישמחו להסביר לך כל מה שתצטרך.
והכי חשוב שכמעט שכחתי...לפני שאתה קונה רמקולים תשמע אותם בחנות!!!
ושוב בהצלחה |
תודה =]
כמה בערך יעלה לי? |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
תודה =]
כמה בערך יעלה לי? |
רסיבר יעלה בסביבות 1200-2000 שקל אני מעריך
תחפש באינטרנט אתה יכול למצוא במחירים טובים
הרמקולים יעלו קצת יותר...
לדוגמא הרמקולי מדף של
JBL
אמורים לעלות בסביבות 1500 לשניים, עם אתה קונה ריצפתיים המחיר עולה ועולה, סאב אמור לעלות גם בסביבות ה - 1500-2500, סנטר עולה בסביבות 1500-2000
ושוב הכל כמובן תלוי באיזה דגם ושל איזה חברה
כמובן שתמיד יש לך את
Peerless
באיזה 600 שקל לכל הרמקולים ביחד... |
|
|
| DvJ |
גם אני מצטרף לבקשה של אלכס עם יש מישהו שיכול להמליץ על רמקולים
לא חייב של מערכת קולנוע ביתית משהו טוב איכותי שישמעו נקי ורצוי חזזק מאוד.... |
|
|
| Origin |
יש לי את ה
Creative T5900
ואני נהנה מהם מכל רגע |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Origin
יש לי את ה
Creative T5900
ואני נהנה מהם מכל רגע |
כמה עלו לך? |
|
|
|
|