|
Op zoek naar ID van een ouwe eurodance track
|
View this Thread in Original format
| Creamfields23 |
Heeft er iemand toevallig een idee welk nummer je hier in het begin hoort?
youtube video |
|
|
| Freezel |
| Schijnt een Gigi D'Agostino track te zijn (ja echt!), ben alleen ff de naam kwijt. |
|
|
| magrec |
die track met die gitaar?
Die moet ik hier wel op een foute cd hebben en voor zover ik weet is dit geen gigi dagos track. |
|
|
| Asperge |
| Ik dacht dat ik veel eurodance wel kende en ook dit komt me ergens wel bekend voor maar een titel nee ik zou het niet weten. Ben overigens wel benieuwd want het klinkt nog redelijk aardig:p :) |
|
|
| magrec |
| Dit zijn een beetje die chill/ibiza trance sounds die toen populair waren, sash!, atb, robert miles enzo. |
|
|
| Bellie |
Damn vet bekende track. Heb net mn hele kast overhoop gehaald, want weet zeker dat ik hem op cd had. Maar tevergeefs.... Helaas niet kunnen vinden.
Maar zoals Magrec al zei is het idd een beetje in de stijl van Robert Miles. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by magrec
Die moet ik hier wel op een foute cd hebben en voor zover ik weet is dit geen gigi dagos track. |
Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr joh.
Het is Gigi D'Agostino - Sweetly (sample) |
|
|
| magrec |
| goffer haha, ik dacht dat ie toen onder een andere naam platen uitbracht. |
|
|
| Creamfields23 |
Ahhhhhh super mensen :toocool:
Thanks :D |
|
|
| Little Theseus |
whahaha ik heb die hele mix nog op cassettebandje staan toen ze m op 538 uitzonden toendertijd.
Wist meteen dat het gigi was, ik doe teveel mee aan popquizzen :p
Zo is die plaat "It's gonna be allright" n stukje verder de grootste release van het toen hoogtijvierende Outland Records wat nog steeds platen verkoopt op de zeedijk hier. |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by basd
Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr joh.
Het is Gigi D'Agostino - Sweetly (sample) |
Nou is er toch nog iets fatsoenlijks zn studio uitgekomen :D |
|
|
|
|