return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Smack My ******* Up- יום הולדת לעופר מזרחי בשרון 12 באפטר של שבת בבוקר
View this Thread in Original format
HANDSOME PR


תאמינו או לא להשפעה שיש לכוככבים על המציאות, אבל קשה שלא לשים לב
לעובדה שנובמבר-דצמבר הם החודשים הכי עמוסים במסיבות יום הולדת של בעלי המועדונים, היחצ"נים והדי ג'ייס
כן, גם הליין הצעיר-אך-המבטיח שלנו,שרובכם אינו מכיר עדיין,חוגג השבוע את יום ההולדת של האחד שגרם להכל לקרות, מפיק הליין
היחצ"ן, הגרפיקאי, אהוב הבנות,והאיש שלעולם לא נדע את גילו האמיתי ותמיד יישאר צעיר לנצח-
אנוכי
עופר מזרחי



לכבוד יום ההולדת של מפיק הליין עופר מזרחי, ולטובת כל אלה שנוהגים לישון בימי שבת בבוקר, נחגוג ביום שישי ושבת הקרובים, ה 8.12.06 בהפקה בת 8 שעות (משעה 5 בבוקר ועד 14:00 בצהריים)- מטורפת, הזויה וסליזית אף יותר מהרגיל שתקרא:

SmAcK My BItCh Up
על שם הטראק האגדי של הפרודיג'י המתאר (גם בקליפ ההזוי) חווייה מולטיסקסואלית רווית כימיקלים,רוויית אלכוהול,רוויית חרמנות בעטיפה של מוזיקת אלקטרו מגנטית ומסמלת תקופה נפלאה,ותארת את אותה חווייה ממש בדיוק איך שאנחנו מרגישים באפטר.



על המוסיקה, במינימל,טק האוס ופרוגרסיב – הרכב מנצח של חמשת המופלאים:
Michel le Histeric
Roy Russo
Shlomi Aber
Ravid Yehoshua
Roy Brizman

רשימות הנחה: www.djrusso.com/

לפרטים:
רועי רוסו 054-5795323
עופר מזרחי 052-8303124

הנחה מיוחדת לחברי הפורום:כניסה ב30 ש''ח עד 8 בבוקר ברשימות בטלפון:0528303124עופר מזרחי
sh33p
Shlomi Aber :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Origin
קצת אכזרית התמונה הזאת לא ?:conf: :conf: :conf:
Shahar
דאג להביא את ארמין לארץ !? :rolleyes:

רגע אתה לא במקרה האיש שגם אמור לתפוס את בני סלע ?

:haha: :haha: :haha:

ספר עוד בדיחה עופר
Black Dragon
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שחר הרגת אותי חחחחחחחחח
Glenn-Holmes
חחחחחח גדול שחר

תאמת אם לא היו לי כל המבחנים על הראש והלימודים האלה כבר מזמן הייתי קופץ לבדוק את ליין האפטרים המעניין המתהווה לו שם במשכן של השרון.

בכל מקרה שיהיה מזל טוב
cluBBer
quote:
Originally posted by Origin
קצת אכזרית התמונה הזאת לא ?:conf: :conf: :conf:


גם אני לא הבנתי מה עומד מאחורי התמונה הזאת
יש משהו שפיספסתי כאן?
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
דאג להביא את ארמין לארץ !? :rolleyes:

רגע אתה לא במקרה האיש שגם אמור לתפוס את בני סלע ?

:haha: :haha: :haha:

ספר עוד בדיחה עופר

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Shahar
חח מישהו היה צריך לעצור את הטימטום הזה לא? יפה שהוא ערך תהודעה
THE_BLUE_DRAGON
!מזל טוב לחולב
:) כל עוד יהיה לי איך להגיע אני שם

omergunr
ברכות על תפיסת בני
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement