return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
בלקוני - אילת
View this Thread in Original format
DjNumShum
עכשיו חזרתי מהטיול של הבלקוני באילת
היה שיא!!!1
חבל לכם על הזמן.
כתבתי קודם הודעה של איזה 2 עמודים ונמחד לי איזה זין, אז אני יכתוב עכשיו בקיצור

היא שיא ! אנשים סבבה לא היו ערסים כל האנשים היו סבבה באו בקטע של להכיר אנשים חדשים, הכרתי פול אנשים מלא כוסיות היו חבל על הזמן

ביום הראשון הייתה מסיבה במועדון הג"ט לג. אחלה מועדון היה סבבה אין לי כח לפרט יותר

בערב השני הגענו לחוות היען!
מקום שיא!!@!@!@ כל מי שלא ההי שם, שינסה להגיע כי המקום עצמו חבל על הזמן לא רואה לא את הדום ולא את הטי אל וי מבחינת תפאורה לפי דעתי הכי טוב בארץ, למרות שלא הייתי באומן.
פתח סהר זינגלביץ שהביא סט מדהים של דיפ האוס וקצת טכנו סט חבל על הזמן!@!@ אחרי זה הגיע דיגיי רנה שמתי שהוא עלה לא האמנתי שהוא יצליח להביא סט יותא טוב משל סהר
ברגע שהוא התחיל לנגן פתאום היו זיקוקים מההר חבל על הזמן איזה יופי זה היה הייתה כזאת כתובת אש שרצה על ההר שהיה כתוב בה "RENE"

רנה הביא סטט אפלו יותר טוב משל סהר!! הוא הפציץ בהארס טראנס וקצת פרוגרסיב
משהו סוף הדרך,, אני ממש לא זוכר טראקים מוסיימים שהיו שם אבל זה היה סט מדהים!! אחד הטובים ששמעתי!

בקיצר זאת היתה ללא ספר המסיבה הכי טובה שהייתי בחיים שלי!! המקום עצמו האווירה והמוסיקה זה היה משהו שבחיים שלי לא היה לי בכזאת רמה.. והייתי במלא מסיבות בחיים שלי, וזאת הכי טובה.
אין לי כח לכתוב יותר פשוט אני גמור מעייפות ואני טס לסקי מחר בבוקר, אני אני יחזור לפה עוד שבוע
יאללה ביי
Hell_Copter
וואי אחי אני מזה שמח בשבילך שנהנית
חשבתי יהיה מזה חרא שם
אבל זה טוב שהבלקוני עושים מדי פעם מסיבות טובות :)
mos2002
פשששששששששששששששששששששששש
נשמע חבל"ז

אני זוכר את הטראק ההיסטרי של רנה מ-99
MUSIC ALL OVER THE WORLD

אני שמח שנהנת
oDrori
שמח בשבילך איש :)

...ורוצה גם
yahel222
הלוואי עלי להיות באילת

הלוואי בכלל לצאת בפסח הזה !!
עד עכשיו כל יום תגבורים וחארטות
סוף סוף מחר קצת חופשששששששששש
רק בבוקר....
בערב אני עובד סעמק
לא נורא לפחות נעשה כסף נסגור את יוון !!!
יוווווווווווו הלוואי יהיה כבר חופש גדול לטוס
MaGeFa
היה פצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצות
בג'ט לאג גם היה טוב למרות שהיה צפוף קצת...

אבל בחוות היען הפציצווווווווווווווווו
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:


חבל על הזמן
כל היום מסיבה בבריכה עד הערב ובערב לוקחים אותנו למועדון
פשוט חבל על הזמן..

וכמו ש DjNumShum
לא ראיתי מקום שלוקח את חוות היען...
(ולא היית עדיין באומן אז...)

בקיצור מי שלא היה הפסיד
MaGeFa
תמונות מהג'ט לג

תמונות מחוות היען


תראו איזה קהל..
ים כוסיות
Hell_Copter
מה אחי גם אתה היית?!
אני שמח שגם אתה נהנית גבר...
בכל מקרה לא הייתי הולך כי הייתי בפולין... אבל עדיין סבבה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement