| Shahar |
| quote: | Originally posted by DvJ
תודה רבהה....
אני באמת ינסה לשמוע כמה שיותר ויותר אבל בטח זה לא יהיה בכמיות כמו שעכשיו..... |
למה לא אחי ?
צבא זה לאו דווקא התרחקות
להפך לי זה הוסיף המון...כיף רצצח
לאן אתה מתגייס ?
מקווה שלא קרבי =]
שלח לי הודעה עוד היום אם אתה צריך איזה עזרה בבקום
בכל מקרה המשק עצירים שם חבר טוב שלי אולי אתה עוד תגיע אליו אם לא תקבל מה שתרצה =] |
|
|