return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Lajv spelning i Landskrona på Fredag!
View this Thread in Original format
anuga
Yes! Ska spela trance o lite hårdare trance/hardstyle på fredag i Landskrona på den största Pub / Klubben där =)

Gratis inträdde! =) 22 - 01 så blir tre härlig timmar!
Fin uppvärming inför Lucia Kryssningen!

Fan va Nice!!!
Akia
Grymt grattis och lycka till :toocool: ! Hade gärna kommit om det varit möjligt.
anuga
Ska se om jag inte kan spela in :)
Akia
Hur gick spelningen? Fick du d på film?
CJ InterCity
way to go!! sprid trance-glädjen :D hur gick det?
anuga
Gick bra, fick ganska direkt vibbar av att det skulle bara bli "förfest" musik, så tog det ganska lugnt genom hela.
Sen stack typ alla till Slagthuset i Malmö :)

Men det kommer bli mer spelningar där :) snart får de ha öppet längre så lär bli roligare.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement