| anuga |
Gick bra, fick ganska direkt vibbar av att det skulle bara bli "förfest" musik, så tog det ganska lugnt genom hela.
Sen stack typ alla till Slagthuset i Malmö :)
Men det kommer bli mer spelningar där :) snart får de ha öppet längre så lär bli roligare. |
|
|