|
Trance Energy 2007
|
View this Thread in Original format
| DvJ |
MAINSTAGE
Paul Oakenfold
Markus Schulz
Cosmic Gate
Johan Gielen
Marcel Woods
Sander Van Doorn
Phynn
CLUBSTAGE
Jean
Rank 1
Bobina
Jochen Miller
Randy Katana
Dazzle
Ron Van Den Beuken
HARDSTAGE
Ton TB
Bas&Ram
Yves de Ruyter
Scot Project
Talla 2XLC
Dave202
Francois
FUTURESTAGE
Ronald van Gelderen
Gareth Emery
Mark Norman
Cor Fijneman
Joop
Serge Devant
Menno De Jong
טירוףףף !!!
איפה ארמין ?? |
|
|
| .A.Y. |
ארמין ואן ביורן יכול לשבת בבית לשחק שש-בש
יא אללה איזה ליינאפ עצבני בונא
לא חושב שראיתי עד היום ליינאפ כל כך מפרק:eyespop: :eyespop: :eyespop:
אם הייתי שם הייתי קופץ כל 10 דקות לרחבה אחרת זה פשוט מטורף וכואב הלב להפסיד שם מישהו טוב חחח
ונחזיק אצבעות לפ'ין שלא ישלשל |
|
|
| omergunr |
חחחחח
איזה ליין אפ מדהים!!!!
וזה יום אחד..
דבר כזה צריך להתפרס על גבי יומיים שלושה.. |
|
|
| Hell_Copter |
מתי זה יוצא?
שמעתי משהו בסגנון פברואר...
אני מת ללכת לזה אבל פברואר קרוב לי מדי ואני לא אוכל להיות שם כמו בנאדם...
ללכת לאומן 17 בתל אביב עם כסא גלגלים זה לא כמו טראנס אנרג'י |
|
|
| YoavK |
כמו כמעט בכל שנה, יוהן חיילן הולך להפציץ ולגנוב את ההצגה.
די ג'יי מאוד מוכשר, אני פחות מת על היצירות האישיות שלו(מלבד Twisted אולי) אבל כל סט אצלו מושקע ברמות.
אגב בן כמה הבחור? או שמא הקשיש? |
|
|
| mitre |
| quote: | Originally posted by YoavK
כמו כמעט בכל שנה, יוהן חיילן הולך להפציץ ולגנוב את ההצגה.
די ג'יי מאוד מוכשר, אני פחות מת על היצירות האישיות שלו(מלבד Twisted אולי) אבל כל סט אצלו מושקע ברמות.
אגב בן כמה הבחור? או שמא הקשיש? |
:D עד שהבנתי מי זה חיילן...
אני הייתי אומר גילן... הבחור עוד מעט בן 39.
וכל פעם שאני שומע את
physical overdrive
שלו אני מתאהב בטראק מחדש
קצת ביוגרפיה למעוניינים:
| quote: |
Johan Gielen, born February 23rd, 1968 in the Belgium town of Mol, is a world renowned trance artist, DJ and remixer.
Johan Gielen started DJ'ing at the age of 17 in his homecountry Belgium, and has during the latest 15 years build up an international fame spinning as a DJ in Japan, Australia, Germany, Spain, Holland, Belgium, England, Northern Ireland, Israel and now also as resident DJ at Club Gorgeous in Copenhagen, Denmark.
Besides DJ'ing Johan is a very successful trance producer working with his "partner in music" Sven Maes. Johan and Sven are behind European smash hit's from Airscape, Balearic Bill, Des Mitchell, Abnea, Svenson & Gielen. Furthermore they are well known for their remixing skills which can be heard on productions on releases by Chicane, Delerium, Vengaboys, Tiësto, Scooter, Boy George a.o. They have proved that they are also capable of creating commercial dance hits, after finishing a single for Alice DeeJay.
After nearly two years of warming up the Saturday night party people by broadcasting his weekly radio show "Lift Off" on ID&T, he decided the leave the station in favour of Fresh FM where he hosts a weekly show called "In Session" every Saturday from 21:00 to 23:00 CET.
|
|
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YoavK
כמו כמעט בכל שנה, יוהן חיילן הולך להפציץ ולגנוב את ההצגה.
די ג'יי מאוד מוכשר, אני פחות מת על היצירות האישיות שלו(מלבד Twisted אולי) אבל כל סט אצלו מושקע ברמות.
אגב בן כמה הבחור? או שמא הקשיש? |
הבחור בן 38...
ונמצא כבר שנים על גבי שנים בסצינה...... |
|
|
| .A.Y. |
חילן ממש תותח
מהותיקים היחידים ששינו סגנון לגמרי ועדיין עושים תעבודה מצוין..
גם קטעי הפרוג וגם קטעי הטק שלו מצוינים
Dreamchild אחד הגדולים!
מגיע לו הרבה כבוד במיוחד בגלל שהוא בן 38 ועדיין משקיע במוסיקה הזאת ועושה את זה טוב..
אבל מבחינת סטים אנלא חושב שהוא הולך להיות זה שיגנוב תהצגה למרות שלא שמעתי ממנו סט כבר הרבה זמן.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| הפעם האחרונה בארץ חילן דפק מופע דאבלים מהפנט |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
ארמין ואן ביורן יכול לשבת בבית לשחק שש-בש
יא אללה איזה ליינאפ עצבני בונא
לא חושב שראיתי עד היום ליינאפ כל כך מפרק:eyespop: :eyespop: :eyespop:
אם הייתי שם הייתי קופץ כל 10 דקות לרחבה אחרת זה פשוט מטורף וכואב הלב להפסיד שם מישהו טוב חחח
ונחזיק אצבעות לפ'ין שלא ישלשל |
הרגת אותי אם הפוסט שלך:D :D :D :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הפעם האחרונה בארץ חילן דפק מופע דאבלים מהפנט |
לא הייתי בפעם האחרונה אבל ב 2002 כשהוא היה פה היה סט אחד הטובים :) |
|
|
| §chop¥ |
אנלא מבין ממה כל התהלבות ?
זה הליין שהם רצים איתו כל שנה.
Cosmic Gate
Johan Gielen
Marcel Woods
Jean
Rank 1
Randy Katana
Dazzle
Ron Van Den Beuken
Ton TB
Bas&Ram
Yves de Ruyter
Scot Project
Talla 2XLC
Ronald van Gelderen
Mark Norman
Cor Fijneman
Joop
Menno De Jong
הם כמעט כל שנה מופיעים...
נ.ב
לא שאני מתלונן או משהו כזה חס וחלילה !:tongue3 |
|
|
|
|