return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
תוכנה
View this Thread in Original format
NyKoN
אני רוצה לעשות ריפ לסט ברדיו ואני צריך תוכנה שגם תוכל להקליט במשך שעתיים וגם תקליט באיכות

מסתבר שהתוכנה בווינדוס לא משהו

תתנו לי בבקשה המלצות
:D

תודה מראש
DJ F0cus
Sound Forge 5.0

company site
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DJ F0cus
Sound Forge 5.0

company site


yup
Sound Forge is ur program!!

תוכנה פשוט מדהימה
:)
Dj Moriano
cool edit....
NyKoN
איש חכם אמר לי להוריד גולדוייב

הורדתי
אחלה תוכנה

אני מקליט היום את הדיג'יי האורח בBU
DjChook
quote:
Originally posted by NyKoN
איש חכם אמר לי להוריד גולדוייב

הורדתי
אחלה תוכנה

אני מקליט היום את הדיג'יי האורח בBU


יבשת אותנו אני רואה

גדולי מוחות הטראנס פה
ואתה עוד אומר שאיש חכם אמר אחרת

פשוט בושה !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement