return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
זה לא מצחיק כבר! אני זוכה בחופשה באירופה
View this Thread in Original format
YoraY
כן@$!

זוכרים את הסרטון הדבילי שלי שאני מעיף פיתה למקרו?
וואלה חבר שלי החליט לשלוח אותו לתחרות סרטונים באיזה אתר שכזה בחסות סלקום

והסרטון מככב שם במקום הראשון מאז תחילת התחרות! ורק ממשיך להעלות ברייטינג!@!

המנצח - חופשה באירופה+הופעה שיבחר
הטופ 10 מקבלים פלאפון מטורף דנדש של מוטורולה

http://www.heep.co.il/129-he/Heep.a...&Page=1&cid=161
Hell_Copter
חחחחחח אני זוכר את הסרטון הזה
וואלה אחי אני מאחל לך שתזכה!!!!!
THE_BLUE_DRAGON
נחמד נחמד הצבעתי
;)
omergunr
קר באירופה
YoraY
עכשיו שמו אותי בשער! של האתר
Glenn-Holmes
נשמע בן זונה
שיהיה בהצלחה!!!
DJ-Kreing^^
יווו אחד החזקים אחי
חחח איזה סטלן...
YoraY
:D


יאללה הדבר הבא שאני רוצה זה שיראו אותי בטלביזיה!!!!!!!!!!!!
uzi
סרט גדול!!!! איזה יופי יצא לך!!!!!
DvJ
חח...איזה חזק אחי
בהצלחה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement