|
זה לא מצחיק כבר! אני זוכה בחופשה באירופה
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
כן@$!
זוכרים את הסרטון הדבילי שלי שאני מעיף פיתה למקרו?
וואלה חבר שלי החליט לשלוח אותו לתחרות סרטונים באיזה אתר שכזה בחסות סלקום
והסרטון מככב שם במקום הראשון מאז תחילת התחרות! ורק ממשיך להעלות ברייטינג!@!
המנצח - חופשה באירופה+הופעה שיבחר
הטופ 10 מקבלים פלאפון מטורף דנדש של מוטורולה
http://www.heep.co.il/129-he/Heep.a...&Page=1&cid=161 |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחח אני זוכר את הסרטון הזה
וואלה אחי אני מאחל לך שתזכה!!!!! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
נחמד נחמד הצבעתי
;) |
|
|
| YoraY |
| עכשיו שמו אותי בשער! של האתר |
|
|
| Glenn-Holmes |
נשמע בן זונה
שיהיה בהצלחה!!! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יווו אחד החזקים אחי
חחח איזה סטלן... |
|
|
| YoraY |
:D
יאללה הדבר הבא שאני רוצה זה שיראו אותי בטלביזיה!!!!!!!!!!!! |
|
|
| uzi |
| סרט גדול!!!! איזה יופי יצא לך!!!!! |
|
|
| DvJ |
חח...איזה חזק אחי
בהצלחה... |
|
|
|
|