|
בני סלע בן של זונהההה!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
איך לא פתחתם על המזדיין הזה טרד
מה דעתכם על הקטע שאנשים (מפגרים) למניהם מתחילים לרחם על הצורה שבא המשטרה נהגה בו אחרי התפיסה...
לדעתי... חוץ מהשוטר עם החיוך הדבילי שאחז בו והרים אותו כל שניה... כל ההתנהלות הייתה בסדר.. שישפילו אותו חופשי כמו שהוא השפיל
רסמי רק החיוך המטופש הזה של השוטר הרגיז אותי |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא קורא עיתונים ולא רואה חדשות מאז הפציעה שלי...
אבל על המקרה הזה כמובן ששמעתי...
ואני רק חייב להגיד שזה נתן טונות של בדיחות לכל תוכניות הסאטירה למינהן... :disbelief |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לא קורא עיתונים ולא רואה חדשות מאז הפציעה שלי...
אבל על המקרה הזה כמובן ששמעתי...
ואני רק חייב להגיד שזה נתן טונות של בדיחות לכל תוכניות הסאטירה למינהן... :disbelief |
חחחחחחח חופשיייי...
בכלל נפלו על הנשיא ועליו וקישרו בניהם |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
שיזרקו אותו לצינוק ויחתכו לו כל יום חתיכה מהבשר עד שימות
כמה שיותר קשה
:( מסכנות הבנות
!ממש היטלר
ואני גם לא שומע ולא רואה אבל קשה היה לא לראות את הפוסטרים בכל חור
שידפקו בו רמזור בתחת
כמובן שזה לא ספציפית עליו זה על כל האנסים |
|
|
| cluBBer |
אתמול הייתה בדיחה חזקה על זה ב"מועדון לילה" עם ארז טל
דיברו על משכן הנשיא,משהו כזה
ואז אחד אמר
גם בני סלע בא לשם
בשביל להחליף חוויות עם הנשיא |
|
|
| YoraY |
| איך הוא מעז להתלונן שלא מתייחסים אליו טוב.. פחח |
|
|
| KrazyDJs |
כבר לא אקטואלי אבל עדיין מצחיק :toothless
ולעניין...
וואלה גם אני לא מבין את האנשים שהמילה רחמים עולה בכלל בהקשר לשם שלו... |
|
|
| arik |
לא שאני מרחם עחיו והלוואי ינסרו אותו
אבל עדיין אני חושב שאיך המשטרה התנהגה מול המצלמות וכל מה שהלך שם היה מהלך שגוי
לא עושים כזה דבר אין שום קשר לרחמים |
|
|
| Glenn-Holmes |
ראסמי הוא לא מעניין....
יש לו חיים יותר טובים מרובנו לצערי...הוא ויגאל עמיר האנשים הכי מסודרים בארץ ואני אומר את זה בכאב כי חוץ מה-120 שחיים על חשבוננו אי שם בירושלים אלה הרוצח הנבזה והאנס השפל האנשים שפשוט מסודרים בחיים בלי דאגות של אשה של קריירה של בוס על הראש....יש להם זמן לעסוק במה שבא להם ולעשות משבא להם...ואם יש משהו שלא מוצא חן בעיניהם...הם כבר יגישו בקשה שתתקבל אחרי הרבה בלבולי מוח כי המדינה שלנו דואגת לשמור על זכויות אדם של אנשים שרמסו אנשים אחרים ודואגת לרמוס זכויות אדם של אנשים שלא עשו כל רע לאיש |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
לא שאני מרחם עליו או משהו
אבל המשטרה יצאה פה עלובה מכל נקודה שלא תסתכלו על זה
הבריחה, הלכידה...פשוט עצוב |
|
|
| YoraY |
אילן מה היציאה הזאת חח
ורגע אני רוצה להבין מיילא המשטרה פידחה בבריחה..
אבל מה היא עשתה בתפיסה שהיה כל כך חמור? |
|
|
| Hell_Copter |
ת'כלס הוא נתפס ונגמר הנושא...
אני לא רואה שום סיבה לחפור על חלב שכבר נשפך ונספג בשטיח וכבר התאדה לאוויר |
|
|
|
|