return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
בני סלע בן של זונהההה!!!!!!!
View this Thread in Original format
YoraY
איך לא פתחתם על המזדיין הזה טרד



מה דעתכם על הקטע שאנשים (מפגרים) למניהם מתחילים לרחם על הצורה שבא המשטרה נהגה בו אחרי התפיסה...



לדעתי... חוץ מהשוטר עם החיוך הדבילי שאחז בו והרים אותו כל שניה... כל ההתנהלות הייתה בסדר.. שישפילו אותו חופשי כמו שהוא השפיל
רסמי רק החיוך המטופש הזה של השוטר הרגיז אותי
Hell_Copter
אני לא קורא עיתונים ולא רואה חדשות מאז הפציעה שלי...
אבל על המקרה הזה כמובן ששמעתי...
ואני רק חייב להגיד שזה נתן טונות של בדיחות לכל תוכניות הסאטירה למינהן... :disbelief
YoraY
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני לא קורא עיתונים ולא רואה חדשות מאז הפציעה שלי...
אבל על המקרה הזה כמובן ששמעתי...
ואני רק חייב להגיד שזה נתן טונות של בדיחות לכל תוכניות הסאטירה למינהן... :disbelief




חחחחחחח חופשיייי...
בכלל נפלו על הנשיא ועליו וקישרו בניהם
THE_BLUE_DRAGON
שיזרקו אותו לצינוק ויחתכו לו כל יום חתיכה מהבשר עד שימות
כמה שיותר קשה
:( מסכנות הבנות
!ממש היטלר
ואני גם לא שומע ולא רואה אבל קשה היה לא לראות את הפוסטרים בכל חור
שידפקו בו רמזור בתחת
כמובן שזה לא ספציפית עליו זה על כל האנסים
cluBBer
אתמול הייתה בדיחה חזקה על זה ב"מועדון לילה" עם ארז טל

דיברו על משכן הנשיא,משהו כזה

ואז אחד אמר
גם בני סלע בא לשם
בשביל להחליף חוויות עם הנשיא
YoraY
איך הוא מעז להתלונן שלא מתייחסים אליו טוב.. פחח
KrazyDJs


כבר לא אקטואלי אבל עדיין מצחיק :toothless


ולעניין...
וואלה גם אני לא מבין את האנשים שהמילה רחמים עולה בכלל בהקשר לשם שלו...
arik
לא שאני מרחם עחיו והלוואי ינסרו אותו
אבל עדיין אני חושב שאיך המשטרה התנהגה מול המצלמות וכל מה שהלך שם היה מהלך שגוי
לא עושים כזה דבר אין שום קשר לרחמים
Glenn-Holmes
ראסמי הוא לא מעניין....

יש לו חיים יותר טובים מרובנו לצערי...הוא ויגאל עמיר האנשים הכי מסודרים בארץ ואני אומר את זה בכאב כי חוץ מה-120 שחיים על חשבוננו אי שם בירושלים אלה הרוצח הנבזה והאנס השפל האנשים שפשוט מסודרים בחיים בלי דאגות של אשה של קריירה של בוס על הראש....יש להם זמן לעסוק במה שבא להם ולעשות משבא להם...ואם יש משהו שלא מוצא חן בעיניהם...הם כבר יגישו בקשה שתתקבל אחרי הרבה בלבולי מוח כי המדינה שלנו דואגת לשמור על זכויות אדם של אנשים שרמסו אנשים אחרים ודואגת לרמוס זכויות אדם של אנשים שלא עשו כל רע לאיש
DJ-Kreing^^
לא שאני מרחם עליו או משהו
אבל המשטרה יצאה פה עלובה מכל נקודה שלא תסתכלו על זה
הבריחה, הלכידה...פשוט עצוב

YoraY
אילן מה היציאה הזאת חח

ורגע אני רוצה להבין מיילא המשטרה פידחה בבריחה..
אבל מה היא עשתה בתפיסה שהיה כל כך חמור?
Hell_Copter
ת'כלס הוא נתפס ונגמר הנושא...
אני לא רואה שום סיבה לחפור על חלב שכבר נשפך ונספג בשטיח וכבר התאדה לאוויר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement