return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אוסקר
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
היום בלילה האוסקר מי אתם אומרים לוקחים ומי אתם רוצים שיקחו...
SiLvErSkY
אנ'לא כל כך מבין בחרא הזה
אבל הדבר היחיד שאני יודע זה
שאני רוצה שוויל סמית יקח משהו :)
Hell_Copter
חחחחחח
זה כבר סתם... זה לא מעניין אף אחד חוץ ממעריב לנוער וראש 1
אם לא היה לי מה לעשות יום ב 3 בלילה אז הייתי באנטרנט ולא רואה את האוסקר
אבל יש השלמות מחר אז צריך לישון קצת... אתמול ישנתי פחות מ 4 שעות
oDrori
הלילה אני לא ישן... יש עבודה בחמש בבקר...
Hell_Copter
במה עובד אחי??
Flotser
רק ואך ורק !

הארי פוטר!!
Hell_Copter
איכססס.... שונא הארי פוטר
אני כל הזמן מקווה שהוא ימות באחד הספרים שלו
mos2002
קודם כל שר הטבעות מועמד ל-13 אוסקרים אני אומר הוא לוקח 8
אחריו יש את נפלאות התבונה או משהו כזה אם האוסטרלי ששיחק בגלדיאטור

אני יראה את זה בגלל כל הכוסיות שהיו שם, תמיד הם באות בלבוש חשוף מאוד

לפי מה שהבנתי זה ב-3 בבוקר בערוץ 4. ומחר יש בערוץ 3 תקציר של כל החרא הזה
DjChook
חחחח למי אכפת
לראות את השידור זה הכי משעמם בעולםםםם
תקציר שולט
אפילו פחות
רק את רשימת הזוכים
mos2002
אין לך מושג כמה שאתה צודק, היה איזה טקס בסטאר ווארדס
שלוש שעות בלי פירסומות, זה היה של מוזיקה........ אתה רואה איזה 100 פרסים חילקו, אני נירדמתי בערך ב-45

אין זה מייאש ומתסכל לראות את הכל, בתקציר יש את כל הפיספוסים גם.... כמו שאמרת הוא שולט

yahel222
יוענק פרס על מפעל חיים לזאב רווח !!!!!! :stongue: :stongue: :stongue:
MoSH_MaN
נראה לכם גם התכוונתי לראות את זה שפתחתי את הטופיק??

פחח זה מעניין מי לוקח וזהו

לילה טוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement