|
אוסקר
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| היום בלילה האוסקר מי אתם אומרים לוקחים ומי אתם רוצים שיקחו... |
|
|
| SiLvErSkY |
אנ'לא כל כך מבין בחרא הזה
אבל הדבר היחיד שאני יודע זה
שאני רוצה שוויל סמית יקח משהו :) |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחח
זה כבר סתם... זה לא מעניין אף אחד חוץ ממעריב לנוער וראש 1
אם לא היה לי מה לעשות יום ב 3 בלילה אז הייתי באנטרנט ולא רואה את האוסקר
אבל יש השלמות מחר אז צריך לישון קצת... אתמול ישנתי פחות מ 4 שעות |
|
|
| oDrori |
| הלילה אני לא ישן... יש עבודה בחמש בבקר... |
|
|
| Hell_Copter |
| במה עובד אחי?? |
|
|
| Flotser |
רק ואך ורק !
הארי פוטר!! |
|
|
| Hell_Copter |
איכססס.... שונא הארי פוטר
אני כל הזמן מקווה שהוא ימות באחד הספרים שלו |
|
|
| mos2002 |
קודם כל שר הטבעות מועמד ל-13 אוסקרים אני אומר הוא לוקח 8
אחריו יש את נפלאות התבונה או משהו כזה אם האוסטרלי ששיחק בגלדיאטור
אני יראה את זה בגלל כל הכוסיות שהיו שם, תמיד הם באות בלבוש חשוף מאוד
לפי מה שהבנתי זה ב-3 בבוקר בערוץ 4. ומחר יש בערוץ 3 תקציר של כל החרא הזה |
|
|
| DjChook |
חחחח למי אכפת
לראות את השידור זה הכי משעמם בעולםםםם
תקציר שולט
אפילו פחות
רק את רשימת הזוכים |
|
|
| mos2002 |
אין לך מושג כמה שאתה צודק, היה איזה טקס בסטאר ווארדס
שלוש שעות בלי פירסומות, זה היה של מוזיקה........ אתה רואה איזה 100 פרסים חילקו, אני נירדמתי בערך ב-45
אין זה מייאש ומתסכל לראות את הכל, בתקציר יש את כל הפיספוסים גם.... כמו שאמרת הוא שולט |
|
|
| yahel222 |
| יוענק פרס על מפעל חיים לזאב רווח !!!!!! :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| MoSH_MaN |
נראה לכם גם התכוונתי לראות את זה שפתחתי את הטופיק??
פחח זה מעניין מי לוקח וזהו
לילה טוב |
|
|
|
|