return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מישהו יודע אם יצא ל INFECTED MUSHROOM טראקים חדשים לאחונה?
View this Thread in Original format
SilverBlue
מישהו יודע אם יצא ל
Infected Mushroom
טראקים חדשים לאחרונה?
MoSH_MaN
אםםםם האחרון נראה לי

S is here
SilverBlue
ממש לפני זמן קצר
ולא S IS HERE
או ELECTO PANIC
MoSH_MaN
Power of celtics?

חדש על וינל אבל זה שיר ישן
yahel222
עזוב עדיף להישאר עם
cllasical mushroom
החדשים שלהם פחות יפים לשמוע....יותר מסיבתיים

וכידוע מסיבה שאינפקטד מופיעים היא מסיבה של ערסים.....

אבל לשמוע באוטו או סתם בית
Bust a move
ואה ואההההה נדייייייייר
DJ-Energy
לאינקטד משרום עוד מעט יוצא ידסק חדש שיקרא

Infected Mushroom - Merlin

;)
nesher
יש כבר טראק בשם כזה
טראק חמוד כזה
רואים שהוא ישן
TranceGiant
check out www.infected.co.il or www.infected-mushroom.de

they have lots new tracks with funny names like smahutta or avraz..and the music itself is very experimental...a littlle bit too weird for me right now..very chilly too
I still dont get why arsim like infected (for me a very intelligent music) but okay..
Flotser
quote:
Originally posted by yahel222
עזוב עדיף להישאר עם
cllasical mushroom
החדשים שלהם פחות יפים לשמוע....יותר מסיבתיים


לאא אחי, לא מסכים איתך...

זה נכון שככה חשבתי בהתחלה כשקניתי את
BP EMPIRE...
כי לא מצאתי הרבה מנגינות כמו בדיסקים הקודמים... אבל כמה שהקשבתי לו יותר .... ככה יותר אהבתי אותו... חבל על הזמן זה אחד הדיסקים הכי טובים שהיו ... פשוט צריך להכיר אותו ואז הוא "גודל עליך" ואין, כשאין לי מה לקחת איתי אני עדיין לוקח איתי את הדיסק הזה.... הם כאילו מגדירים את הטראנס הפסיכודלי מחדש ... אני מת שיצא משהו חדש שלהם!
yahel222
quote:
Originally posted by Flotser


לאא אחי, לא מסכים איתך...

זה נכון שככה חשבתי בהתחלה כשקניתי את
BP EMPIRE...
כי לא מצאתי הרבה מנגינות כמו בדיסקים הקודמים... אבל כמה שהקשבתי לו יותר .... ככה יותר אהבתי אותו... חבל על הזמן זה אחד הדיסקים הכי טובים שהיו ... פשוט צריך להכיר אותו ואז הוא "גודל עליך" ואין, כשאין לי מה לקחת איתי אני עדיין לוקח איתי את הדיסק הזה.... הם כאילו מגדירים את הטראנס הפסיכודלי מחדש ... אני מת שיצא משהו חדש שלהם!


שמע אני מסכים זה דיסק ענק
אבל יותר למסיבות....לדעתי לפחות
בראסמי קלאסיקל מאשרום לא הלך כ"כ טוב במסיבות זה יותר לשמועעע בדודה...
חחחחח
בקיצור כל הטראקים שלהם פצצצה....חבל שערסים אוהבים אותם

s0undw4v3
אין לי מושג באינפקד ובפסיכודלי (לא הקטע שלי), אבל לפני דיי הרבה זמן יצא להם איזה סינגל
Infected Rock

זה ממש שיר

יכול להיות שאני עושה מעצמי צחוק פה, אבל יכול להיות שלא :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement