|
מישהו יודע אם יצא ל INFECTED MUSHROOM טראקים חדשים לאחונה?
|
View this Thread in Original format
| SilverBlue |
מישהו יודע אם יצא ל
Infected Mushroom
טראקים חדשים לאחרונה? |
|
|
| MoSH_MaN |
אםםםם האחרון נראה לי
S is here |
|
|
| SilverBlue |
ממש לפני זמן קצר
ולא S IS HERE
או ELECTO PANIC |
|
|
| MoSH_MaN |
Power of celtics?
חדש על וינל אבל זה שיר ישן |
|
|
| yahel222 |
עזוב עדיף להישאר עם
cllasical mushroom
החדשים שלהם פחות יפים לשמוע....יותר מסיבתיים
וכידוע מסיבה שאינפקטד מופיעים היא מסיבה של ערסים.....
אבל לשמוע באוטו או סתם בית
Bust a move
ואה ואההההה נדייייייייר |
|
|
| DJ-Energy |
לאינקטד משרום עוד מעט יוצא ידסק חדש שיקרא
Infected Mushroom - Merlin
;) |
|
|
| nesher |
יש כבר טראק בשם כזה
טראק חמוד כזה
רואים שהוא ישן |
|
|
| TranceGiant |
check out www.infected.co.il or www.infected-mushroom.de
they have lots new tracks with funny names like smahutta or avraz..and the music itself is very experimental...a littlle bit too weird for me right now..very chilly too
I still dont get why arsim like infected (for me a very intelligent music) but okay.. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by yahel222
עזוב עדיף להישאר עם
cllasical mushroom
החדשים שלהם פחות יפים לשמוע....יותר מסיבתיים
|
לאא אחי, לא מסכים איתך...
זה נכון שככה חשבתי בהתחלה כשקניתי את
BP EMPIRE...
כי לא מצאתי הרבה מנגינות כמו בדיסקים הקודמים... אבל כמה שהקשבתי לו יותר .... ככה יותר אהבתי אותו... חבל על הזמן זה אחד הדיסקים הכי טובים שהיו ... פשוט צריך להכיר אותו ואז הוא "גודל עליך" ואין, כשאין לי מה לקחת איתי אני עדיין לוקח איתי את הדיסק הזה.... הם כאילו מגדירים את הטראנס הפסיכודלי מחדש ... אני מת שיצא משהו חדש שלהם! |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Flotser
לאא אחי, לא מסכים איתך...
זה נכון שככה חשבתי בהתחלה כשקניתי את
BP EMPIRE...
כי לא מצאתי הרבה מנגינות כמו בדיסקים הקודמים... אבל כמה שהקשבתי לו יותר .... ככה יותר אהבתי אותו... חבל על הזמן זה אחד הדיסקים הכי טובים שהיו ... פשוט צריך להכיר אותו ואז הוא "גודל עליך" ואין, כשאין לי מה לקחת איתי אני עדיין לוקח איתי את הדיסק הזה.... הם כאילו מגדירים את הטראנס הפסיכודלי מחדש ... אני מת שיצא משהו חדש שלהם! |
שמע אני מסכים זה דיסק ענק
אבל יותר למסיבות....לדעתי לפחות
בראסמי קלאסיקל מאשרום לא הלך כ"כ טוב במסיבות זה יותר לשמועעע בדודה...
חחחחח
בקיצור כל הטראקים שלהם פצצצה....חבל שערסים אוהבים אותם |
|
|
| s0undw4v3 |
אין לי מושג באינפקד ובפסיכודלי (לא הקטע שלי), אבל לפני דיי הרבה זמן יצא להם איזה סינגל
Infected Rock
זה ממש שיר
יכול להיות שאני עושה מעצמי צחוק פה, אבל יכול להיות שלא :D |
|
|
|
|