|
אינטרנט אקפלורר 7 וחלונות ויסטה
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
טוב התקנתי אקספולרר 7...וזה פשוט היה מגעייייייייייייייל
מזל שדודו בא הציל אותי כבר לא ידעתי איך אני חוזר לקודם
מישהו ראה את ויסטה? יכול לשפוך קצת אור.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
מה זה אקספלורר?
משתמש רק בפיירפוקס.
ווינדוס ויסטה יש כמה תמונות חפש בגוגל..
לא מציע לך להוריד כי זה גרסאות בטא עם מלא באגים..
ואם התלהבת מהעיצוב..
.תוריד סטייל אקספי אחלה תוכנה אני פה עם העיצוב של ויסטה משו נחמד |
|
|
| uzi |
מאחר והטראד הזה כל כך תמים... אז תרשה לי לתת לך כמה עיצות ממה שאני יודע.
לא מתקינים מערכת הפעלה חדשה של מיקרוסופט לפחות שנה וחצי מאז שהיא יצאה.
יהיו מלא תקלות קריטיות ואז יצאו מלא עדכונים ואתה ממש לא רוצה לפול בהן.
למה אתה מעדכן את אקספלורר? אתה ממש לא צריך.
אל תקפוץ בראש להתקין כל דבר שמיקרוספט משחררת, אם אתה לא צריך וזה חדש אז תתן לאחרים לסבול את התקלות.
חלונות החדשה היא אותו דבר כמו זאת שעכשיו עם מספר שדרוגים. היא מלאה תוספות של יופי אבל לא תכונות חדשות משמעותיות מבחינת המשתמש הקטן והבייתי.
אם אתה משחק משחקי מחשב רציניים אז הבסורה היחידה שמעניינת אותך היא שבחלונות החדשה ישוחרר דיירקט איקס 10 ומשחקים מעטים של עוד שנה והלאה ינצלו אותו. אל לך למהר כלל, תן לאחרים לספוג את התקלות החדשות של דיירקט איקס החדש במקומך. משחקים אלו יצאו גם בגרסאות נוספות לדיירקט איקס 9 ויראו לא פחות טוב.
אז למה למהר? אתה איש של אופנה או משהו? גם לא מומלץ למהר להוריד סרביס-פאק, עדיף להתקין אותו על גבי התקנה חדשה של חלונות או להתקין גרסה של חלונות שמראש יש בה אותו. |
|
|
| KrazyDJs |
Office 2007
די נחמד ת'אמת...התקנתי אותו השבוע...טיפה מסובך וצריך להתרגל, אבל נחמד..
בנוגע ל IE7
וגם ל WMP11
יש לי ווינדוס לא מאושר, ולא הצלחתי למצוא דרך להתקין את שניהם בלי שהמחשב יבקש לעבור תהליך אישור, אז פשוט הסרתי אותם.
ואת הויסטה פשוט אין לי מקום בהארדיסק להתקין אותה כדיול-בוט, ובטח שאין לי עצבים להתקין מחדש הכל שוב רק בשביל לראות את הויסטה...אבל המערכת נראית די מעניינת... |
|
|
| .A.Y. |
בעע גם לי יש תויסטה הזה..זה מה שהטכנאי התקין בלי לשאול
חרטא של דבר..לאדע אם זה הטכנאי שלי התקין דפוק או שהווינדוס ככה אבל פה ושם יש לו בעיות מעצבנותתת:mad: |
|
|
| MASTERsplinter |
מישהו יודע איך לעקוף את האישור תוכנה של אקס פי?
הוא מזבל לי משו על שהעותק שלי לא חוקי.. |
|
|
| SychoShiver |
| הוא אומר שהעותק לא חוקי כשאתה מנסה להתקין משהו חדש של מיקרוסופט על המחשב ? |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by SychoShiver
הוא אומר שהעותק לא חוקי כשאתה מנסה להתקין משהו חדש של מיקרוסופט על המחשב ? |
לא..
לפני איזה כמה זמן הוא התחיל להקפיץ כל מיני דברים שיש חשש שנפגעתי מזיוף תוכנה
משו מציק כזה ב SYSTRAY
ומסך כזה גם כשאני מדליק את המחשב..
יש למישהו מושג איך מסדרים את זה? |
|
|
| YoraY |
בא לאיי סי שלי אני אסדר לך את זה
ועוזי אני בכלל לא תמים בדרך כלל אני הולך עפ החוקים האלה שהצבת
פשוט סקרן אותי לראות תחדש... אבל לא צפיתי לכזאת יציאה עלובה
זה נראה כזה סייר לעשירים בלבד :P |
|
|
| Shahar |
הגירסא שיש של ויסטה זה רק בטא..
חוץ מהביזנס שיצא רישמית שבוע שעבר
בגלל זה זה עושה לכם בעיות
הוינדוס כשלעצמו הוא מצוין
אבל צריך מספיק משאבים כדי להנות ממנו
מי שאין לו דואלקור עם לפחות גיגה פנימי לא יוכל להנות ממנו מספיק
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
לא..
לפני איזה כמה זמן הוא התחיל להקפיץ כל מיני דברים שיש חשש שנפגעתי מזיוף תוכנה
משו מציק כזה ב SYSTRAY
ומסך כזה גם כשאני מדליק את המחשב..
יש למישהו מושג איך מסדרים את זה? |
כן זה ה
VALIDATION של XP
רק צריך להחליף דיאלל אחד וזה מסתדר |
|
|
| MASTERsplinter |
כן..
זה הצליח..
רוב תודות ליוראי |
|
|
|
|