return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
kerstmuts avatars ....
View this Thread in Original format
MikeVee
het is idioot héhéhé
Devilex
I second that
CygnusX
Al 3 stemmen voor het laatste :D
Push2005
Het is een hartverscheurende keuze tussen:

...zijn niet zo idioot als de kop die ze draagt
... dubbele palm aan een euro en eddy wally zijn geweldig

Ik ga toch voor het 2de :p
mellow_head
Go with the flow you morons.
Giesber
Volstrekt idioot, die kerstmis avatars.
Antony
was bijna vergeten dak die nog had
Real
De mijne is kei fak.
FCB_Fanatic
... it !!!

ik kan kerstmis totaal niet uitstaan namelijk, moet zo'n beetje de meest hatelijke periode van het jaar zijn voor mij
Giesber
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
... it !!!

ik kan kerstmis totaal niet uitstaan namelijk, moet zo'n beetje de meest hatelijke periode van het jaar zijn voor mij

Ja, met al die ing gezelligheid, cadeautjes, vrijaf, lekker eten, dobbele palm, ...

Echt wel de slechtste periode van het jaar. :confused:

FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Giesber
Ja, met al die ing gezelligheid, cadeautjes, vrijaf, lekker eten, dobbele palm, ...

Echt wel de slechtste periode van het jaar. :confused:


het is mij allemaal veel te geforceerd en van "te moeten". 1 grote onnodige commerciële bedoening waar ik echt niet naar uitkijk.

En uitkijken naar dat 'gezellig' eten met familie doe ik ook al helemaal niet. Ik zie mijn familie de rest van het jaar ook nauwelijks tot niet, daar kan ik gerust mee leven, en ik heb daar nu dan ook totaal geen behoefte aan. Dan blijf ik liever thuis op mn eentje ...
Xilver
Atomik sluit tussen kerst en nieuwjaar, en ik heb in januari nog een extra weekske gepakt. Zalig godverdomme, 2 weken verlof :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement