|
kerstmuts avatars ....
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| het is idioot héhéhé |
|
|
| CygnusX |
| Al 3 stemmen voor het laatste :D |
|
|
| Push2005 |
Het is een hartverscheurende keuze tussen:
...zijn niet zo idioot als de kop die ze draagt
... dubbele palm aan een euro en eddy wally zijn geweldig
Ik ga toch voor het 2de :p |
|
|
| mellow_head |
| Go with the flow you morons. |
|
|
| Giesber |
| Volstrekt idioot, die kerstmis avatars. |
|
|
| Antony |
| was bijna vergeten dak die nog had |
|
|
| Real |
| De mijne is kei fak. |
|
|
| FCB_Fanatic |
... it !!!
ik kan kerstmis totaal niet uitstaan namelijk, moet zo'n beetje de meest hatelijke periode van het jaar zijn voor mij |
|
|
| Giesber |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
... it !!!
ik kan kerstmis totaal niet uitstaan namelijk, moet zo'n beetje de meest hatelijke periode van het jaar zijn voor mij |
Ja, met al die ing gezelligheid, cadeautjes, vrijaf, lekker eten, dobbele palm, ...
Echt wel de slechtste periode van het jaar. :confused: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Giesber
Ja, met al die ing gezelligheid, cadeautjes, vrijaf, lekker eten, dobbele palm, ...
Echt wel de slechtste periode van het jaar. :confused: |
het is mij allemaal veel te geforceerd en van "te moeten". 1 grote onnodige commerciële bedoening waar ik echt niet naar uitkijk.
En uitkijken naar dat 'gezellig' eten met familie doe ik ook al helemaal niet. Ik zie mijn familie de rest van het jaar ook nauwelijks tot niet, daar kan ik gerust mee leven, en ik heb daar nu dan ook totaal geen behoefte aan. Dan blijf ik liever thuis op mn eentje ... |
|
|
| Xilver |
| Atomik sluit tussen kerst en nieuwjaar, en ik heb in januari nog een extra weekske gepakt. Zalig godverdomme, 2 weken verlof :p |
|
|
|
|