return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
כאן מדברים על סדרות :) (pg. 4)
View this Thread in Original format
.A.Y.
הסדרות הכי טובות בטלוויזיה:
סאות' פארק
ביוויס ובטהאד
עלי ג'י
סימפסון
איש משפחה
פיוטורמה
ג'קאס
אמריקן דאד

BOOYAKASHA!!#!@#!:disbelief
YoraY
quote:
Originally posted by .A.Y.
הסדרות הכי טובות בטלוויזיה:
סאות' פארק
ביוויס ובטהאד
עלי ג'י
סימפסון
איש משפחה
פיוטורמה
ג'קאס
אמריקן דאד

BOOYAKASHA!!#!@#!:disbelief


ואודטה..
:wtf:
.A.Y.
quote:
Originally posted by YoraY
ואודטה..
:wtf:


אודטה זה כבר הכי טוב בתולדות הטלוויזיה זה ליגה אחרת..
DvJ
quote:
Originally posted by .A.Y.
הסדרות הכי טובות בטלוויזיה:
סאות' פארק
ביוויס ובטהאד
עלי ג'י
סימפסון
איש משפחה
פיוטורמה
ג'קאס
אמריקן דאד

BOOYAKASHA!!#!@#!:disbelief



+1

דירטי סאנצז
וויילד בויז
ויוה לה באם

מלכולם באמצע - סידרה גיאונית מומלץ בחום
.A.Y.
quote:
Originally posted by DvJ
+1

דירטי סאנצז
וויילד בויז
ויוה לה באם

מלכולם באמצע - סידרה גיאונית מומלץ בחום


וואי איך שכחתי לרשום את מלקולם באמצע
באמת סדרה גאונית!@#!@
ולא מכיר את כל השאר שכתבת חח
ועוד כמה סדרות שזנכרתי:
נדודי שינה
רינו 911
Wanderlust משו כזה
והקומדי סטורררר
-AP-
מישהו פה רואה הרבה ביפ...
.A.Y.
quote:
Originally posted by -AP-
מישהו פה רואה הרבה ביפ...


התכוונת מישהו פה רואה רק ביפ :cool:
אבל לא הכל יש בביפ אז גם במחשב חחח
YoraY
יאללה שכל אחד יעדכן איפה הוא בימים אלה..

אני עזבתי את 24 אחרי העונה ה3
עזבתי את 4400 איפשהו בעונה ה2

אני עכשיו עם אבודים פרק 8 עונה שלישית
ו.... גיבורי העל פרק 10 כזה
Viber
המגן גם חזרה סוף סוף חזקה ומרתקת כתמיד
YoraY
מישו יכול לתת מילה טובה על הבורר למה יש לי מה זה חוסר חשק לראות

Viber
quote:
Originally posted by YoraY
מישו יכול לתת מילה טובה על הבורר למה יש לי מה זה חוסר חשק לראות


קראתי ביקורת מאוד מוצלחת על הסדרה בידיעות שנוהגת בדרך כלל לקטול סדרות ועוד ביקורת באתר "המסך המפוצל" שטוענת שהסדרה היא ברמות הגבוהות ביותר.

יהיה מעניין לראות...
yahel222
אבודים ככה...
אמנם אני צופה בקביעות (פרק 6 בעונה 3 כרגע - מפאת חוסר זמן הפסקתי להוריד ואני צופה בטלויזיה רק)
הבעיה איתה שאין שם יותר מדי לאן להתקדם, וכנראה גם בגלל זה התחילו למשוך ולמרוח אותה.

אגב, ההפסקה באמצע העונה השלישית באה כי הרייטינג היה נמוך באופן מפתיע, ולא ידעו אם ימשיכו אותה או לא. בסוף המשיכו עוד כמה פרקים והחליפו כותבים, ולפי השמועות מפרק 13-14 התסריט ממש משתדרג.

חוץ מזה 'המגן' סדרה אדירה - מייקל צ'יקליס המלך!!!
לצערי ראיתי רק את שלוש העונות הראשונות...
אני מקווה שבקרוב יהיה לי קצת זמן להשלים.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement