| yahel222 |
אבודים ככה...
אמנם אני צופה בקביעות (פרק 6 בעונה 3 כרגע - מפאת חוסר זמן הפסקתי להוריד ואני צופה בטלויזיה רק)
הבעיה איתה שאין שם יותר מדי לאן להתקדם, וכנראה גם בגלל זה התחילו למשוך ולמרוח אותה.
אגב, ההפסקה באמצע העונה השלישית באה כי הרייטינג היה נמוך באופן מפתיע, ולא ידעו אם ימשיכו אותה או לא. בסוף המשיכו עוד כמה פרקים והחליפו כותבים, ולפי השמועות מפרק 13-14 התסריט ממש משתדרג.
חוץ מזה 'המגן' סדרה אדירה - מייקל צ'יקליס המלך!!!
לצערי ראיתי רק את שלוש העונות הראשונות...
אני מקווה שבקרוב יהיה לי קצת זמן להשלים. |
|
|