| skelz |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זה דווקא מחדד תנקודה שבסה"כ אפשר להיות רגועים
חסל סדר פאראנויות אני כבר שילמתי יותר מעשר פעמים דרך פייפאל ואין בעיות עם זה...
"להביא את המספר כרטיס אשראי למישהו"
זה לפייפאל עצמם ששומרים על סודיות
הכרטיס אשראי יהיה רק בידיהם ולא בידי האדם שאתה משלם לו.
משמפחד לעשות עסקאות באינטרנט שבכלל לא ישתמש באשראי
אני לא חושב שיש סיכון שהוא שונה בצורה משמעותית בין שימוש באשראי באינטרנט לעומת שימוש באשראי בחיים האמיתיים מחוץ לרשת
כל עוד בודקים כל חודש את ההורדות של הויזה אפשר להיות בטוחים שהכל יהיה בסדר |
מילה
=P
פייפל בטוח לשימוש.. קחו בחשבון שיש לכם שליטה מלאה על ההוצאות שלכם..
זה לא שאתם מוסרים מספר חשבון ומושכים ממנו כסף
בפייפל אתם "מפקידים למישהו" כסף :) |
|
|