return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Destinations 039 With Amit Yarkoni and Andy Kees
View this Thread in Original format
.A.Y.
נגמרה התכנית תודה למי שהאזין.. ומי שפיספס ובכל זאת רוצה לשמוע:

[[ LINK REMOVED ]]


01 Ferry Corsten - Whatever [Redd Square Remix]
02 Airscape - Sosei [F&W Remix]
03 Benny Benassi Presents The Biz - No Matter What You Do [G&M Project Remix]
04 Solid Globe - North Pole [Senses Remix]
05 Peter Luts feat. Nivelle - Don't Go [Jaron Inc. Remix]
06 Green Court - Silent Heart [Flutlicht Remix]
07 G&M Project - Sunday Afternoon [Nu-NRG Remix]
08 Joop - Act Of God [Hardtrance Remix]
09 Jose Amnesia - The Voyager
10 ID
11 Scot Project - N [Arome Remix]


ותתכוננו לעוד סט שלי בקרוב ;)
Dj Alex (ISR)
היום?
.A.Y.
היום היום:)
שכחתי לכתוב שברביעי יש שידור חוזר בשעה קצת יותר נורמלית (6 בערב)
מקווה שתוכלו להאזין או היום או רביעי;)
.A.Y.
טראקליסט:


01 Ferry Corsten - Whatever [Redd Square Remix]
02 Airscape - Sosei [F&W Remix]
03 Benny Benassi Presents The Biz - No Matter What You Do [G&M Project Remix]
04 Solid Globe - North Pole [Senses Remix]
05 Peter Luts feat. Nivelle - Don't Go [Jaron Inc. Remix]
06 Green Court - Silent Heart [Flutlicht Remix]
07 G&M Project - Sunday Afternoon [Nu-NRG Remix]
08 Joop - Act Of God [Hardtrance Remix]
09 Jose Amnesia - The Voyager
10 ID
11 Scot Project - N [Arome Remix]


שידור חוזר ברביעי ב6 בערב למי שרוצה..
.A.Y.
השידור חוזר עכשיו!

לשמיעה במדיהפלייר: http://www.party107.com/Party107US160.m3u
לשמיעה בווינאמפ:
http://www.party107.com/Party107_High.m3u
Hell_Copter
הסט שעה??
כי פתחתי עכשיו את הרדיו האנטרנטי וזה לא נשמע כמו הסגנון שאתה מנגן...
אולי אחרתי בכמה דקות...
.A.Y.
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הסט שעה??
כי פתחתי עכשיו את הרדיו האנטרנטי וזה לא נשמע כמו הסגנון שאתה מנגן...
אולי אחרתי בכמה דקות...


כן שעה.. אחריי ניגנו האוס כנראה את זה שמעת
בכל מקרה העליתי לינק (שמתי בהודעה הראשונה) לכל מי שרוצה לשמוע:)
Hell_Copter
שמעתי את ההאוס באמת...
קיצר הורדת את הסט שלך ואני אשמע אותו היום או מחר
Hell_Copter
שמעתי את הסט מספר פעמים
ממש סט נחמד אני חייב להגיד... יש אולי טראק או שניים שהרגשתי שלא מתאימים אבל בגדול גם המעברים היו חמודים וגם בחירת טראקים נחמדה
כל הכבוד
.A.Y.
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שמעתי את הסט מספר פעמים
ממש סט נחמד אני חייב להגיד... יש אולי טראק או שניים שהרגשתי שלא מתאימים אבל בגדול גם המעברים היו חמודים וגם בחירת טראקים נחמדה
כל הכבוד


תודה על התגובה:)
וחוץ מ-
Jose Amnesia - The Voyager
שהתפקשש לגמרי בגלל שינוי הפיטץ' ונשמע כאילו קימפרסו לו תצורה
לא נראה לי שהייתי משנה משהו בטראקליסט אבל עניין של טעם:)

Hell_Copter
נזכרתי במשהו חשוב שרציתי להגיד...
לפי דעתי הפיץ' על נורת' פול היה קצת מהיר... לפחות לטעמי היה אפשר לעשות אותו קצת איטי יותר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement