return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
lite house i vintermörkret
View this Thread in Original format
Treo
Spelade in en housemix idag ifall någon är sugen. Några nyare och några äldre låtar, lite blandat.. lyssna, kritisera och säg vad jag kan göra bättre. :)

Kaskade - Be Still (Robbie Rivera mix)
Montana Express & Thomas Gold - Don't Know
Mario Ochoa & Dj Fist - Showtime
Dada feat. Sandy Rivera & Trix - Lollipop (Original Mix)
Energy 52 - Cafe Del Mar (Raul Rincon mix)
Freeform Five - No More Conversation (Mylo mix)
Dj Jose - Stepping to the beat (Soul Avengerz vocal)
Grooveland - Tell Me (12" Club Mix)
Erick E - The Beat Is Rockin (Fedde Le Grand remix)
Room 5 - Make Luv (Axwell remix)
Whelan & DiScala - Teardrops (Hott 22 mix)
Demetreus - Better Love (Axwell remix)

ladda hem! (högerklick > spara som..)



Finns på servern max till onsdag tyvärr.
fede
tankar..
Braxen
Tankish :wtf:
nils
skummade igenom den nyss, ska lyssna på den lite mer ordenligt på den portabla musikspelaren senare. verkar vara bra grejer! tack ska du ha :)
rawbound
Jasså det finns Ålänningar (Åland/Kalmar?) på detta forum också eller? Trodde jag var den ända. :)

Skall lyssna igenom mixen när jag har har lite mer tid till förfogande. Dvs när jag får jullov.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement