|
Oakenfold wint DanceStar USA
|
View this Thread in Original format
| NILA.NL |
Paul Oakenfold heeft bij DanceStar USA een award gewonnen voor beste dj internationaal. Hij versloeg daarmee:
John Digweed
Pete Tong
Sasha
DJ Tiesto
Paul Van Dyk
Laurent Garnier
Fat Boy Slim
Carl Cox
Timo Maas
Volgend jaar Tiesto?!?!?! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by NILA.NL
Paul Oakenfold heeft bij DanceStar USA een award gewonnen voor beste dj internationaal. Hij versloeg daarmee:
John Digweed
Pete Tong
Sasha
DJ Tiesto
Paul Van Dyk
Laurent Garnier
Fat Boy Slim
Carl Cox
Timo Maas
Volgend jaar Tiesto?!?!?! |
Nee hoor
Paul van Dyk :p hehe |
|
|
| Kamaya |
| quote: | Nee hoor
Paul van Dyk hehe |
Ik ga voor Marco V volgend jaar. |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by Kamaya
Ik ga voor Marco V volgend jaar. |
Ik ook. En wat Oakey betreft,de laaste paar dingen die ik van hem gehoord heb vond ik niet zo goed. Zijn cd 'Live in Ibiza' vond ik echt bagger. En dj-sets heb ik ook niet gehoord van hem de laatste tijd dus eigenlijk weet ik niet wat ik van deze prijs moet denken..:) |
|
|
| Tha Force |
kep et afgelopen jaar ook nie veel van em gehoord, maar zn Dance Dept. set was wel errug goed, as hij et vaak zow draait heeft hij de prijs zkr verdiend!!
Maar volgend jaar wel Tiesto:D |
|
|
|
|