return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
החלפתי מיקסר (pg. 2)
View this Thread in Original format
Scorchio
בוא נגיד שהוא עלה מספיק
Hell_Copter
תתחדש על המיקסר צח
נשמע כאילו עשית עיסקה טובה
Scorchio
עסקה טובה מאוד :)
eran
תתחדש אחי
Scorchio
Gracias
s0undw4v3
כן תתחדש (שוב :D)!

זה נראה לי המיקסר הרשמי של טראנסאדיקטים בכל הארץ :D
גם לי יש, גם לך, אנרג'י גם קונה אחד, ואם אני לא טועה לעוד מישהו יש אותו מכאן :D

מיקסר בן זונה, פשוט, ומספיק גם למתקדמים יותר מבינינו :toothless
Scorchio
זה מה שאני אוהב בו
הוא נראה פשוט אבל הוא מה זה מתוחכם
Dj-2TaLL
ואם בעתיד הרחוק רחוק יהיה לי 175 אני יהיה שונה?
:( :( :(
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
ואם בעתיד הרחוק רחוק יהיה לי 175 אני יהיה שונה?
:( :( :(


כן, כלום ישמעו ת'אוקולייזר באוזניות ואתה לא
:stongue:
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Agent-Fire


כן, כלום ישמעו ת'אוקולייזר באוזניות ואתה לא
:stongue:



חחחחחחחחחחחחחחחח
יפה אחי
אבל נמרוד
אם אתה קונה כבר ווסטקס אני מציע לך להשקיע עוד 1000 שקל ולקנות את ה
275
כי אתה תתחרט אחרי זה

Scorchio
quote:
Originally posted by DJ-Energy



חחחחחחחחחחחחחחחח
יפה אחי
אבל נמרוד
אם אתה קונה כבר ווסטקס אני מציע לך להשקיע עוד 1000 שקל ולקנות את ה
275
כי אתה תתחרט אחרי זה


בדיוק כמו שאני התחרטתי
:)
MoSH_MaN
1000 שקל זה הרבה כסף!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement