|
החלפתי מיקסר (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
| בוא נגיד שהוא עלה מספיק |
|
|
| Hell_Copter |
תתחדש על המיקסר צח
נשמע כאילו עשית עיסקה טובה |
|
|
| Scorchio |
| עסקה טובה מאוד :) |
|
|
| s0undw4v3 |
כן תתחדש (שוב :D)!
זה נראה לי המיקסר הרשמי של טראנסאדיקטים בכל הארץ :D
גם לי יש, גם לך, אנרג'י גם קונה אחד, ואם אני לא טועה לעוד מישהו יש אותו מכאן :D
מיקסר בן זונה, פשוט, ומספיק גם למתקדמים יותר מבינינו :toothless |
|
|
| Scorchio |
זה מה שאני אוהב בו
הוא נראה פשוט אבל הוא מה זה מתוחכם |
|
|
| Dj-2TaLL |
ואם בעתיד הרחוק רחוק יהיה לי 175 אני יהיה שונה?
:( :( :( |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
ואם בעתיד הרחוק רחוק יהיה לי 175 אני יהיה שונה?
:( :( :( |
כן, כלום ישמעו ת'אוקולייזר באוזניות ואתה לא
:stongue: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
כן, כלום ישמעו ת'אוקולייזר באוזניות ואתה לא
:stongue: |
חחחחחחחחחחחחחחחח
יפה אחי
אבל נמרוד
אם אתה קונה כבר ווסטקס אני מציע לך להשקיע עוד 1000 שקל ולקנות את ה
275
כי אתה תתחרט אחרי זה |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
חחחחחחחחחחחחחחחח
יפה אחי
אבל נמרוד
אם אתה קונה כבר ווסטקס אני מציע לך להשקיע עוד 1000 שקל ולקנות את ה
275
כי אתה תתחרט אחרי זה |
בדיוק כמו שאני התחרטתי
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
| 1000 שקל זה הרבה כסף! |
|
|
|
|