return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal

Pages: 1 [2] 3 
DJ WIZZ @ Stereo (pg. 2)
View this Thread in Original format
~*Stereohead*~
quote:
Originally posted by gummipolarbear
would be nice if Stereo went a bit more lax on their glowstick policy for trance nites.


:haha: :haha: :haha:

I personally hope NOT.
B018
quote:
Originally posted by DJWizZ
Now thats is official !!! Me and Genevieve (Insomnia) would be monthly resident dj's for a night call TRANCEMISSION every first frday of the month. The night gonna start on January 5th 2007 with me and Insomnia. Im not aloud to tell you right now who's the headliner for February but it should be a amazing year !!! :eyes: ;)

--------------------------------------------------------

Maintenant que c'est officielle!! Moi et Genevieve (Insomnia) vont-être résident mensuelle pour la soirée qui va être appellée TRANCEMISSION à toute les premiers vendredis du mois. Les soirées commences le 5 Janvier 2007 avec moi pis Insomnia. J'ai pas le droit malheureusement d'annoncé le headliner du mois de Février toute suite mais ca promet comme année je vous le dit !!! :eyes: ;)



congratultions bro
NickPilon
Content pour vous!!! Vous le méritez :)

C'est le fun de voir que les clubs donnent un petit quelque chose pour les soirées Trance.

Toujours apprécier pour la scène à Montreal
Neo Hacker
quote:
Originally posted by NickPilon
Content pour vous!!! Vous le méritez :)

C'est le fun de voir que les clubs donnent un petit quelque chose pour les soirées Trance.

Toujours apprécier pour la scène à Montreal


hum va-t-on voir Nick Pilon aussi jouer au Stereo a au moins une de ces soirées ? ;)
StereoVoice
Stereo is proud to confirm the two new additions to his team: DJ Wizz & Insomnia. Their involvement will contribute to the quality of our new monthly event: Trancemission, starting on Friday January 5th.

For your information, three djs from Montreal are resident @ Stereo. They are: Danny Torrence, Stéphan Grondin et XL.

www.stereo-nightclub.com
PezCore
is there gonna be a guest dj every friday, or just 2 djs for the whole night ?
NickPilon
quote:
hum va-t-on voir Nick Pilon aussi jouer au Stereo a au moins une de ces soirées ?


lolll :)
StereoVoice
Tonight, Friday January 5th, It's time for the launch of the awaited TRANCEMISSION series with djs Wizz & Insomnia.

Tickets available online


www.stereo-nightclub.com
Neo Hacker
quote:
Originally posted by NickPilon
lolll :)


haha I take that as a YES ;)
2deep
$20 Stereo Reduced-list.



* send full names, please!

jeremie
see you tonight all
LiGHT78
Trance at Stereo FTW

Have a great night everyone who goes! Wish I could make it.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement