|
DJ WIZZ @ Stereo (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ~*Stereohead*~ |
| quote: | Originally posted by gummipolarbear
would be nice if Stereo went a bit more lax on their glowstick policy for trance nites. |
:haha: :haha: :haha:
I personally hope NOT. |
|
|
| B018 |
| quote: | Originally posted by DJWizZ
Now thats is official !!! Me and Genevieve (Insomnia) would be monthly resident dj's for a night call TRANCEMISSION every first frday of the month. The night gonna start on January 5th 2007 with me and Insomnia. Im not aloud to tell you right now who's the headliner for February but it should be a amazing year !!! :eyes: ;)
--------------------------------------------------------
Maintenant que c'est officielle!! Moi et Genevieve (Insomnia) vont-être résident mensuelle pour la soirée qui va être appellée TRANCEMISSION à toute les premiers vendredis du mois. Les soirées commences le 5 Janvier 2007 avec moi pis Insomnia. J'ai pas le droit malheureusement d'annoncé le headliner du mois de Février toute suite mais ca promet comme année je vous le dit !!! :eyes: ;) |
congratultions bro |
|
|
| NickPilon |
Content pour vous!!! Vous le méritez :)
C'est le fun de voir que les clubs donnent un petit quelque chose pour les soirées Trance.
Toujours apprécier pour la scène à Montreal |
|
|
| Neo Hacker |
| quote: | Originally posted by NickPilon
Content pour vous!!! Vous le méritez :)
C'est le fun de voir que les clubs donnent un petit quelque chose pour les soirées Trance.
Toujours apprécier pour la scène à Montreal |
hum va-t-on voir Nick Pilon aussi jouer au Stereo a au moins une de ces soirées ? ;) |
|
|
| StereoVoice |
Stereo is proud to confirm the two new additions to his team: DJ Wizz & Insomnia. Their involvement will contribute to the quality of our new monthly event: Trancemission, starting on Friday January 5th.
For your information, three djs from Montreal are resident @ Stereo. They are: Danny Torrence, Stéphan Grondin et XL.
www.stereo-nightclub.com |
|
|
| PezCore |
| is there gonna be a guest dj every friday, or just 2 djs for the whole night ? |
|
|
| NickPilon |
| quote: | | hum va-t-on voir Nick Pilon aussi jouer au Stereo a au moins une de ces soirées ? |
lolll :) |
|
|
| Neo Hacker |
| quote: | Originally posted by NickPilon
lolll :) |
haha I take that as a YES ;) |
|
|
| 2deep |
$20 Stereo Reduced-list.
* send full names, please! |
|
|
| jeremie |
| see you tonight all |
|
|
| LiGHT78 |
Trance at Stereo FTW
Have a great night everyone who goes! Wish I could make it. |
|
|
|
|