return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
וירוסים באיסי שוב
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
קיבלתי היום כמה הודעות הנה מספר דוגמאות:
http: //342.seruijingandeshijinpos.com/1/869/

http: //3112.seruijingandeshijinpos.com/2/696/picture.pif
Origin
זה מופיע לי כל הזמן אבל אני לא רואה שזה פוגע לי במשהוא ...
Dj Alex (ISR)
כל עוד אתה לא נכנס לזה לא קורה כלום
איך שאתה נכנס הצרות מתחילות
מהפעם האחרונה שהיה סיפור עם הלינקים האלה זה פגע בהמון אנשים שאני מכיר
Hell_Copter
וירוסים באיי סי קיו?
מאיפה הלינקים האלה מגיעים?
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וירוסים באיי סי קיו?
מאיפה הלינקים האלה מגיעים?

וירוס תולעת
taltul
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וירוסים באיי סי קיו?
מאיפה הלינקים האלה מגיעים?

זה עובד בצורה כזאת:

אתה מקבל הודעה מאחד האנשים ברשימה שלך זה יכול להיות כל אחד, בהודעה בדרך כלל רשום משהו כמו:
"CHECK THIS"
או
"CHECK MY NEW PHOTO ALBUM"

אחרי זה מופיע לינק מפוברק שבעיקרון נראה מאוד חשוד ככה שזה אמור לאותת משהו...

בכל מקרה, אתה לוחץ על הלינק נפתח לך חלון באקספלורר וישר מבקש ממך להוריד קובץ מסוים - אם אתה מוריד אותו - הלך עליך...

טוב לא בדיוק הלך כי מי שיודע לטפל בוירוסים יוכל לנקות את מחשב ישר אחרי זה אבל לרוב אנשים לא בדיוק יודעים מה צריך לעשות אחרי שנדבקים...

מקווה שהבנת...

נב: קרה לי את זה היום פעמיים... תזהרו מהחרא הזה אנשים
Glenn-Holmes
שורה תחתונה...

מי משתמש באיי סי קיו

רק מסנג'ר
YoraY
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
כל עוד אתה לא נכנס לזה לא קורה כלום
איך שאתה נכנס הצרות מתחילות
מהפעם האחרונה שהיה סיפור עם הלינקים האלה זה פגע בהמון אנשים שאני מכיר



כן אבל למה לרשום את הלינק המדוייק פה.. :)
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by YoraY
כן אבל למה לרשום את הלינק המדוייק פה.. :)

אם תסתכל טוב תראה שזה מוצג כטקסט רגיל ככה שאם תלחץ על זה לא תגיע לוירוס.
;) ;)
.A.Y.
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שורה תחתונה...

מי משתמש באיי סי קיו

רק מסנג'ר


+1
!!

Hell_Copter
כמה דקות אחרי שרשמתי את ההודעה גם קיבלתי מכמה אנשים את ההודעה הזאת באיי סי קיו... לא פתחתי כמובן... תודה חבר'ה
Shahar
לא נראה לכם שאם מישהו שאתם מכירים שלח קישור עדיף שתשאלו מה זה הקישור? סתם בשביל הסקרנות ? תחשבו על זה
אתם תראו שהוא לא מגיב להודעות..כי הוא לא באמת באייסי זה סוקט שפותחים במחשב שלו זה נכנס לאייסי שולח הודעות ומתנתק

וגם במסנג'ר יש פירצות
אתם לא רואים שמידי פעמים אנשים לא קשורים מוסיפים אותכם ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement