|
פלא חדש
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
קניתי עכשיו פלא חדש.. נוקיה 6280
יש בו די הכל..
רציתי לדעת אם יש למישו אתרים שאני יכול להוריד משם דברים לפלא..
עיצובים, משחקים וכו..
תמונה שצילמתי..
 |
|
|
| Segev |
כל התכנים באתר מתאימים גם ל
n73? |
|
|
| YoraY |
| Pפש אחלה פלאפון אחי תתחדש.. :) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
תודה
תודה על האתרים.. הורדתי איזה 2 מגה משחקים..
חחחחחח נשמע כלום אבל זה בערך איזה 300 משחקים |
|
|
| Segev |
| איך אני מתקין את המשחקים האלה? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Segev
איך אני מתקין את המשחקים האלה? |
אני פשוט העברתי לתיקיית המשחקים בכרטיס הזכרון..
וזה עובד |
|
|
| omergunr |
עזבו אותכם שטויות דברו איתי אני יביא לכם לינק לאתר ישראלי..
יש שם הכל
ה כ ל. |
|
|
| Hell_Copter |
אתה באורנג' או סלקום?
וכמה יוצא לך לשלם עליו?
אני גם רוצה לקנות פלאפון חדש ואני אוהב את הפלאפונים של נוקיה אז גם הפלאפון הזה הוא די על הפרק |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
אני באוראנג'..
עלה לי 2000 אבל יש עכשיו מבצע שמחזירים לך 50 מהמכיר של המכשיר בשיחות + תוכנית חיילים + החזרתי מכשיר ישן..
אז אפשר להגיד שיצא לי 1000
בכל אופן אתה תמיד יכול למצוא דרך להוריד תמחיר.
מהמכשיר עצמו אני מרוצה ביותר..
לפחות מהדברים שלמדתי עד עכשיו חחח
בכל אופן מה שטוב באורנג' זה ששיחות וידאו הן בעלות שיחה רגילה והיום בדקתי .את זה עם עומר וזה מגניב לאללה |
|
|
|
|