return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
פלא חדש
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
קניתי עכשיו פלא חדש.. נוקיה 6280
יש בו די הכל..
רציתי לדעת אם יש למישו אתרים שאני יכול להוריד משם דברים לפלא..
עיצובים, משחקים וכו..






תמונה שצילמתי..
sh33p
www.fullmaza.com/forum/index.php
http://72.36.246.194/

תתחדש
יש לי כזה גם
Segev
כל התכנים באתר מתאימים גם ל
n73?
YoraY
Pפש אחלה פלאפון אחי תתחדש.. :)
Dj Alex (ISR)
תודה


תודה על האתרים.. הורדתי איזה 2 מגה משחקים..
חחחחחח נשמע כלום אבל זה בערך איזה 300 משחקים
Segev
איך אני מתקין את המשחקים האלה?
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Segev
איך אני מתקין את המשחקים האלה?

אני פשוט העברתי לתיקיית המשחקים בכרטיס הזכרון..
וזה עובד
omergunr
עזבו אותכם שטויות דברו איתי אני יביא לכם לינק לאתר ישראלי..
יש שם הכל
ה כ ל.
omergunr
ולאלה עם ה N73 ומעלה
http://fms.komkon.org/VGBA/
תורידו ותשחקו משחקי גיימבוי אדוונס :)
Hell_Copter
אתה באורנג' או סלקום?
וכמה יוצא לך לשלם עליו?
אני גם רוצה לקנות פלאפון חדש ואני אוהב את הפלאפונים של נוקיה אז גם הפלאפון הזה הוא די על הפרק

Dj Alex (ISR)
אני באוראנג'..
עלה לי 2000 אבל יש עכשיו מבצע שמחזירים לך 50 מהמכיר של המכשיר בשיחות + תוכנית חיילים + החזרתי מכשיר ישן..
אז אפשר להגיד שיצא לי 1000
בכל אופן אתה תמיד יכול למצוא דרך להוריד תמחיר.

מהמכשיר עצמו אני מרוצה ביותר..
לפחות מהדברים שלמדתי עד עכשיו חחח
בכל אופן מה שטוב באורנג' זה ששיחות וידאו הן בעלות שיחה רגילה והיום בדקתי .את זה עם עומר וזה מגניב לאללה
sh33p
עוד אתר
http://isymbian.net/phpbb2/index2.php
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement