|
Wat is een goed mp3-mix programma?
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
| Ik ben op zoek naar een programmatje dat handig mp3-tjes aan elkaar mix. Dus niet zo'n uitgebreid programma met equalizer en toeters en bellen, gewoon simpel waar je bij wijze van spreken alleen maar de mp3s hoeft in te voegen en de rest gaat vanzelf (met zon auto-fade out en in ofzo). |
|
|
| Flipper01 |
Als je ff terugkijkt, dan had ik laatst ook een thread hierover..
In die thread staat een link naar een programma, namelijk AtomixMp3
Dat gebruik ik nu ook en ik ben er heel tevreden mee, lekker simpel, maar wel goed. En het draait zelfs op mijn computer (200Mhz, 96MB) |
|
|
| M5 |
ik gaat het ook ff downloaden..beetje kloten is altijd lache..
maare..ik lees allemaal zooi over dual soundcards ensow...wat kan/moet je dan doen met dat tweede kaartje? |
|
|
| Kamaya |
Nogmaals: Traktor is echt relaxt, ik vin um beter dan atomixmp3.
Je stelt gewoon in wat voor speakers je hebt (ik heb quad speaker) en dan past ie automatisch aan waar je monitor geluid op komt te staan. 2 geluidskaarten is eigenlijk nodig voor echt goed mixen, maar niet vereist. Het lukt mij ook met 1 kaart, want ik steek gewoon m'n koptelefoon in het gat van m'n monitor speaker. Dus......gewoon traktor downen, alles wijst zich vanzelf.
Wat professioneler is volgens mij virtual turntables, daar kun je ook weer 2 geluidskaarten gebruiken (bij traktor ook als je wilt).
-----------Traktor-----------
De groeten. |
|
|
| Blik |
| ik heb ook atomix MP3 en het is wel een relaxed progje, ff crack downloaden zodat de muziek nie iedere 15 minuten uitvalt door een reclameboodschap en dan komt het allemaal goed, ff drukken op de auto-cue knop en je mixed als een technisch perfecte DJ |
|
|
| Cosmic Guy |
| Zou iemand ook een URL kunnen posten waar ik die atomix kan vinden? Op www.download.com staat ie niet... |
|
|
| Tha Force |
| Ik gebruik VTT 1.80 (Virtual Turntables), is wel een relaxed progje vinnik, kzal ook es die andren checke! |
|
|
| Kamaya |
| quote: | | Zou iemand ook een URL kunnen posten waar ik die atomix kan vinden? Op www.download.com staat ie niet... |
Hij staat op Kazaa! |
|
|
| Nook |
| anders hebbie nog bpm studio profi of mixmeister pro. doen het ook aardig, alhoewel de twee totaal verschillend werken. |
|
|
| raoel |
Ik gebruik Virtual TurnTables (VTT)
Das veruit het relaxte proggie. Ik heb er veel geprobeerd, maar deze is gewoon simpel en heel goed.
Download VTT
Ik vind "DJ-en" cool om te doen. Maar draaitafels en platen zijn te duur voor mij om het als hobby te doen.
Eigenlijk moet je wel het volgende kopen om het fatsoenlijk te kunnen doen. Maakt niet uit welk proggie.
- Mengpaneel gekocht (F200,-)
- 2e Geluidskaart (zijn niet zo duur als je een simpele koopt) |
|
|
| moogwai |
| Ik gebruik al een tijdje Mixmeister.... een "niet realtime" mix progje... waar je een mix "produceert". |
|
|
|
|