|
Remix av George Lowy
|
View this Thread in Original format
| Hayabusa |
Hejsan!
Är ny på detta forum.
Letar efter en speciell låt, han som har gjort originalet är George Lowy och låten heter Relaxin'. Det är en massa delfiner som "låter", har hört en "trance"-version av denna och den är ruggigt bra, är det någon här som kan hjälpa mig? |
|
|
| CJ InterCity |
| hjälp med vad? du vet ju redan vad artisten och låten heter? :) |
|
|
| Hayabusa |
Nä tyvärr vet jag inte det, vet bara originalet med George Lowy "Relaxin'", kunde inte få till rubriken på ett bättre sätt, sorry.
Det är mixen jag vill veta vad den heter |
|
|
|
|