|
[17-02-2006] Intuition Winter Event - Club Poema, Utrecht (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
jmmr dat den haag zo ver is zooi |
euh dit is in Utrecht,
de vorige Intuition was in Den Haag |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by siedvanr
en uit zijn laatste producties,en remixen merk je het ook wel.. dieper, progresssisissisisisisiever enzo.. \o/ i like !! |
Zijn Production 2006 set van Klubitus is echt superb!
Diepe, vette prog zoals prog behoort te zijn! 
Kippenvel!!!  |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by Loraine
Zijn Production 2006 set van Klubitus is echt superb!
Diepe, vette prog zoals prog behoort te zijn! 
Kippenvel!!! |
Geniaal materiaal indeed :)
Zin zin zin :) |
|
|
| Botol&Cebok |
| haha o ja klopt nja utrecht alsnog ver of nou niet egt als die avond nou tot 7 uur doet kan ik daarna nog met de trein terug maar 4 of 5 uur is egt |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
haha o ja klopt nja utrecht alsnog ver of nou niet egt als die avond nou tot 7 uur doet kan ik daarna nog met de trein terug maar 4 of 5 uur is egt |
*ahum*
Het is tot 06:00 uur hoor :)
Bovendien hebben ze in de Randstad een fenomeen dat "nachttreinen" heet ;) |
|
|
| Gonzo |
| Nog een dikke maand te gaan, en dan weer los in de Poema :) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Nog een dikke maand te gaan, en dan weer los in de Poema :) |
:crazy: :crazy:
heb er heel veel zin an :eyespop: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by siedvanr
thanks ;) |
Hey ouwe slettebak, fo shizzle? |
|
|
| siedvanr |
| quote: | Originally posted by DjRV
Hey ouwe slettebak, fo shizzle? |
FO Real !! all cool :)
dacht ut wel \o/ \o/
bijna feest alleeeeej |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by siedvanr
FO Real !! all cool :)
dacht ut wel \o/ \o/
bijna feest alleeeeej |
we moeten maar weer es een biertje zuipen ouwe feyenoorder van me :P |
|
|
| siedvanr |
| quote: | Originally posted by DjRV
we moeten maar weer es een biertje zuipen ouwe feyenoorder van me :P |
feyenoord? ik hou niet van voetbal man .... :) doet me echt helemaal niks !!
ik ben meer into bowlen.... ja ik weet het.. \o/
spreken wel weer een keer af idd !! komt goed \o/ |
|
|
| Gonzo |
Langzaam warmlopen voor Intuition Winter Event:
| quote: | Perry O'Neil Januari Promo Mix
01. Deeburn - Down Down (Özgür Can Remix) [Furry]
02. Jeff Bennett - Impression (Kriece Remix) [Spiniflex]
03. Rouzbeh Delavari - FSM [Dumb]
04. Milos T - Sniper Rifle [cdr]
05. Montero - ZX [Re*brand]
06. Wally lopez, Rene Amesz & Peter Gelderblom - Strike Me Down [Joia]
07. Chab - Five (Andrea Introvigne Zero 8 Remix) [SAW]
08. Trisco - Podium (Max Graham Remix) [Whoop!]
09. Jerome - Boom Bap [Intacto]
10. 16 Bit Lolita's - Passing Lights [Shinichi]
http://www.perryoneil.com/mixes/16-...l_promo_mix.mp3
|
:) :) |
|
|
|
|