return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
[17-02-2006] Intuition Winter Event - Club Poema, Utrecht (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by Botol&Cebok
jmmr dat den haag zo ver is zooi


euh dit is in Utrecht,
de vorige Intuition was in Den Haag
Loraine
quote:
Originally posted by siedvanr
en uit zijn laatste producties,en remixen merk je het ook wel.. dieper, progresssisissisisisisiever enzo.. \o/ i like !!

Zijn Production 2006 set van Klubitus is echt superb!
Diepe, vette prog zoals prog behoort te zijn!
Kippenvel!!!
Gonzo
quote:
Originally posted by Loraine
Zijn Production 2006 set van Klubitus is echt superb!
Diepe, vette prog zoals prog behoort te zijn!
Kippenvel!!!


Geniaal materiaal indeed :)

Zin zin zin :)
Botol&Cebok
haha o ja klopt nja utrecht alsnog ver of nou niet egt als die avond nou tot 7 uur doet kan ik daarna nog met de trein terug maar 4 of 5 uur is egt
Gonzo
quote:
Originally posted by Botol&Cebok
haha o ja klopt nja utrecht alsnog ver of nou niet egt als die avond nou tot 7 uur doet kan ik daarna nog met de trein terug maar 4 of 5 uur is egt


*ahum*

Het is tot 06:00 uur hoor :)
Bovendien hebben ze in de Randstad een fenomeen dat "nachttreinen" heet ;)
Gonzo
Nog een dikke maand te gaan, en dan weer los in de Poema :)
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by Gonzo
Nog een dikke maand te gaan, en dan weer los in de Poema :)


:crazy: :crazy:

heb er heel veel zin an :eyespop:
DjRV
quote:
Originally posted by siedvanr
thanks ;)


Hey ouwe slettebak, fo shizzle?
siedvanr
quote:
Originally posted by DjRV
Hey ouwe slettebak, fo shizzle?

FO Real !! all cool :)

dacht ut wel \o/ \o/

bijna feest alleeeeej
DjRV
quote:
Originally posted by siedvanr
FO Real !! all cool :)

dacht ut wel \o/ \o/

bijna feest alleeeeej


we moeten maar weer es een biertje zuipen ouwe feyenoorder van me :P

siedvanr
quote:
Originally posted by DjRV
we moeten maar weer es een biertje zuipen ouwe feyenoorder van me :P


feyenoord? ik hou niet van voetbal man .... :) doet me echt helemaal niks !!
ik ben meer into bowlen.... ja ik weet het.. \o/
spreken wel weer een keer af idd !! komt goed \o/
Gonzo
Langzaam warmlopen voor Intuition Winter Event:

quote:
Perry O'Neil Januari Promo Mix

01. Deeburn - Down Down (Özgür Can Remix) [Furry]
02. Jeff Bennett - Impression (Kriece Remix) [Spiniflex]
03. Rouzbeh Delavari - FSM [Dumb]
04. Milos T - Sniper Rifle [cdr]
05. Montero - ZX [Re*brand]
06. Wally lopez, Rene Amesz & Peter Gelderblom - Strike Me Down [Joia]
07. Chab - Five (Andrea Introvigne Zero 8 Remix) [SAW]
08. Trisco - Podium (Max Graham Remix) [Whoop!]
09. Jerome - Boom Bap [Intacto]
10. 16 Bit Lolita's - Passing Lights [Shinichi]

http://www.perryoneil.com/mixes/16-...l_promo_mix.mp3




:) :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement