|
Wist je dat???
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Wist je dat?
* het onmogelijk is om aan uw elleboog te likken,
* een krokodil zijn tong niet kan uitsteken,
* het hart van een garnaal zich in zijn kop bevindt,
* bij het bestuderen van meer dan 20.000 struisvogels gedurende de laatste 80 jaar, er geen enkele geval is vastgesteld dat een stuisvogel zijn kop in het zand stak,
* dat een varken fysiek niet in staat is om naar de lucht te kijken,
* dat meer dan 50% van de wereldbevolking nooit een telefoonoproep gedaan of ontvangen heeft,
* dat ratten en paarden niet kunnen overgeven,
* te hard niezen kan resulteren in een gebroken rib,
* pogen het niezen te onderdrukken aanleiding kan geven tot een hersen-of halsbloeding met de dood tot gevolg,
* als je je ogen poogt open te sperren bij het niezen deze de oogholtes kunnen verlaten,
* dat ratten zich zo snel voortplanten dat ze in 18 maanden 1 miljoen nakomelingen kunnen hebben,
* 35% van de mensen die een contactadvertentie plaatsen in de krant om
een partner te vinden reeds gehuwd zijn,
* dat wereldwijd, 23% van de defecten aan fotokopietoestellen te wijten zijn aan mensen die hun achterwerk probeerden te kopieren,
* dat gedurende de gemiddelde levensduur een slapend persoon ongeveer 70 insecten en 10 spinnen inslikt,
* het merendeel van de rode lippenstiften visschubben bevatten,
* dat net zoals de vingerafdruk ook de tongafdruk bij ieder mens uniek is,
* dat 95% van de mensen die dit lezen, gepoogd hebben hun elleboog te
likken en dat de kans zeer groot is dat je nu glimlacht :D
GREETZ!! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Bellie
Wist je dat?
* het onmogelijk is om aan uw elleboog te likken,
* dat 95% van de mensen die dit lezen, gepoogd hebben hun elleboog te
likken en dat de kans zeer groot is dat je nu glimlacht :D
GREETZ!! |
hahahahahahahahahahahahhaa
3 keer raden wat ik probeerde toen ik de eerste stelling las :D
hijs goed hoor |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Bellie
Wist je dat?
* het onmogelijk is om aan uw elleboog te likken,
GREETZ!! |
en ik kwam er net niet bij:whip: :whip: |
|
|
| raoel |
Die vandie elleboog is zwaar goed.
Toen ik die voor het eerst al mail kreeg, probeerde ik het ook :):).
Nu dus niet meer. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Bellie
Wist je dat?
* dat net zoals de vingerafdruk ook de tongafdruk bij ieder mens uniek is,
|
Whaha eem wat afdrukjes achterlaten dan |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Bellie
* dat 95% van de mensen die dit lezen, gepoogd hebben hun elleboog te
likken en dat de kans zeer groot is dat je nu glimlacht :D
|
Wat cool zeg! haha :p echt super geinig! goed bezig Bellie! :) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Bellie
Wist je dat?
* als je je ogen poogt open te sperren bij het niezen deze de oogholtes kunnen verlaten,
* dat gedurende de gemiddelde levensduur een slapend persoon ongeveer 70 insecten en 10 spinnen inslikt,
GREETZ!! |
hmmm.. lekker is dat! :) |
|
|
|
|