|
megamix djs gezocht
|
View this Thread in Original format
| dj pitch (Be) |
Hallo draaiende beta's.
Ter gelegenheid van 1 jaar into trance en het nakende nieuwjaar organizeer ik een 4 uur lange into trance uitzending op radio-iro. De eerste 2 uur zullen gevuld worden met een top 20 met de meest gedraaide platen in 2006 van mijn show, into trance.
Het derde en vierde uur laat ik volledig over aan jullie. Waar ik naar op zoek ben zijn Djs die een megamix van 1 of 2 uur kunnen maken met de beste platen van 2006 er in. Het zou echt super zijn, moest ik het into trance jaar kunnen afsluiten met een spetterende megamix. Dus als iemand het ziet zitten een megamix te maken voor een regionale fm en internet radio kan hij of zij in deze treat reageren. |
|
|
| Sh!fty |
wat zit er voor ons in? :o
Ne megamix maken kost tijd, en dat hebben de meesten nt |
|
|
| dj pitch (Be) |
Het is gewoon voor het plezier. Daarom is het ook maar een vraagstelling.
Ik ben die top 20 ook gewoon voor m'n plezier in elkaar aan het steken. Wat er wel kan geregeld worden is een maandelijkse show op onze radio natuurlijk. Maar goed als niemand dat wil doen is dat voor mij ook geen probleem hoor. IK wouw gewoon even weten of er mensen zijn die zich daarmee bezig houden. |
|
|
| Vishnu |
| Luc, dat is iets voor u man, gij hebt toch pas een year mix gemaakt die ge online ging zetten? :) |
|
|
| Push2005 |
Die duurt 5 uur en 26 minuten :D
Megamixen dat is computerwerk; en daar ben ik nog niet zo bedreven in ;) |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Push2005
Megamixen dat is computerwerk; en daar ben ik nog niet zo bedreven in ;) |
Luc, nu stelt ge me teleur.
Ik kan mixen met ne computer terwijl ik mijn eindwerk over internationale monetaire politiek maak, De Zevende Dag bekijk én de hond van de buren uitlaat tegelijk.
Mixen met ne pc is voor randdebielen.
 |
|
|
| Config |
good one.
ge hebt 2 soorten manieren voor te mixen met pc he, in realtime waar ge als bron van uw tracks gewoon uw laptop en wat cd's gebruikt, of alles beginnen plakken à la ableton & mixmeister enz. En da laatste suckt gelijk wel imo. |
|
|
| domineesje |
| quote: | | la ableton & mixmeister | zo simpel nog niet als het lijkt |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Progrez
|
Gij zijt echt ziek aan het worden, weer een smilie :o ;) |
|
|
| Push2005 |
Standaardmixen met computer gaat wel ja; maar we hadden het over megamixen en als je dat wil doen à la ASOT yearmix dan is dat echt gekkenwerk :)
Daar zit je minstens 100 uur aan. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Standaardmixen met computer gaat wel ja; maar we hadden het over megamixen en als je dat wil doen à la ASOT yearmix dan is dat echt gekkenwerk :)
Daar zit je minstens 100 uur aan. |
hebt ge iets beters te doen ofzo :whip: :mad:
;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Progrez
Luc, nu stelt ge me teleur.
Ik kan mixen met ne computer terwijl ik mijn eindwerk over internationale monetaire politiek maak, De Zevende Dag bekijk én de hond van de buren uitlaat tegelijk.
Mixen met ne pc is voor randdebielen. |
:haha:
Ik stel voor dat we een wedstrijd houden om na te gaan wie het meest 1337 is. Pumaz, Xilver of Progrez :p |
|
|
|
|