|
ערוץ IRC (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה אנטי אחי?!
אם תצליח לסדר לי שאני יוכל להכנס למירק אז סבבה
אני מעדיף לא לנסות להכנס למה סתם חבל על הזמן עד שהמחשב נדלק מחדש |
מה הבעיה
תוריד מירק אחר
יענו איזה סקריפט
פשוט תשנה את השם של
mirc.exe
למשהו אחר
אח שלך לא יכול לנטרל אותך לגמרי |
|
|
| Hell_Copter |
אתה תתפלא
אין לך מושג כמה פעמים הורדתי מחדש ומחקתי וכל החרא הזה
זה משהו נסתר ברג'יסטר של המחשב או אנערף
ההומו הזה ידע מה הוא עושה
הכל כדי שאני לא יפריע לו במה שהוא עושה במירק |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה תתפלא
אין לך מושג כמה פעמים הורדתי מחדש ומחקתי וכל החרא הזה
זה משהו נסתר ברג'יסטר של המחשב או אנערף
ההומו הזה ידע מה הוא עושה
הכל כדי שאני לא יפריע לו במה שהוא עושה במירק |
הוא עדיין משתמש במירק? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה תתפלא
אין לך מושג כמה פעמים הורדתי מחדש ומחקתי וכל החרא הזה
זה משהו נסתר ברג'יסטר של המחשב או אנערף
ההומו הזה ידע מה הוא עושה
הכל כדי שאני לא יפריע לו במה שהוא עושה במירק |
תזיין אותו במכות
בן כמה הוא??? |
|
|
| Hell_Copter |
כבר לא... פעם זה היה החיים שלו
סיפרתי לכם לא?!
הוא היה הפאונדר של ישראל בדאל נט
הוא גדול ממני ב 3 שנים
איזה מכות היינו הולכים חבל על הזמן
פעם אחת השתגעתי עליו וקפצתי עליו היפלתי אותו לריצפה ועיקמתי לו את היד מאחורי הגב... כמעט שברתי לו אותה... חבל שלא שברתי :) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כבר לא... פעם זה היה החיים שלו
סיפרתי לכם לא?!
הוא היה הפאונדר של ישראל בדאל נט
הוא גדול ממני ב 3 שנים
איזה מכות היינו הולכים חבל על הזמן
פעם אחת השתגעתי עליו וקפצתי עליו היפלתי אותו לריצפה ועיקמתי לו את היד מאחורי הגב... כמעט שברתי לו אותה... חבל שלא שברתי :) |
שמע רועי אם אתה מפחד ממנו פשוט שלח אותו אליי אני יזיין אותו במכות ויכריח אותו לתקן לך את ה
IRC
אם הוא לא יתקן תוך 24 שעות ממתי שאני מרביץ לו, אז אני יפיל אותו על הרצפה יחזיק אותו ויתן לך לעקם לו ת'יד עד שתשבור אותה.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
שמע רועי אם אתה מפחד ממנו פשוט שלח אותו אליי אני יזיין אותו במכות ויכריח אותו לתקן לך את ה
IRC
אם הוא לא יתקן תוך 24 שעות ממתי שאני מרביץ לו, אז אני יפיל אותו על הרצפה יחזיק אותו ויתן לך לעקם לו ת'יד עד שתשבור אותה.... |
חחחחחחחחח
טוב שאתה לא אופטימי מדי
למה נראה לך שאני לא יכול לזיין אותו לבד?!?
וזה כבר ככה כמה שנים אז אני כבר רגיל... את התקופה היפה במירק שכולם היו שם עברתי אז לא אכפת לי
גם ככה משעמם שם עכשיו |
|
|
| nesher |
יאללה אני
אני גם ככה כל היום במירק עם איזה אלף חדרים אז עוד אחד
חפיף |
|
|
| yahel222 |
מהיום שיש לי אינטרנט אני שונא את המירק
וככה זה יהיה לתמיד
אז עזבו שטויות
אם אתם רוצים....בבקשה
אני ישאר פה :cool: :cool: |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וזה כבר ככה כמה שנים אז אני כבר רגיל... את התקופה היפה במירק שכולם היו שם עברתי אז לא אכפת לי
גם ככה משעמם שם עכשיו |
זאת אומרת שלא התקנתה
windows
מחדש כבר כמה שנים
:eyes: |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה תתפלא
אין לך מושג כמה פעמים הורדתי מחדש ומחקתי וכל החרא הזה
זה משהו נסתר ברג'יסטר של המחשב או אנערף
ההומו הזה ידע מה הוא עושה
הכל כדי שאני לא יפריע לו במה שהוא עושה במירק |
אני יודע מה הוא עשה...
אני פחות מבין בחרא הזה אבל חבר שלי סקריפטר תותח...
הוא יכול לעשות הכול...
אם אתה אומר שהתקנת את זה מלא פעמים אז אולי זה לא זה?
לא יודע..
אני ישאל אותו |
|
|
|
|