|
Mijn site is weer vernieuwd!!!
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Tjek it out mensen.Gozer die ik ken van s2d was zo vriendelijk geweest om een nieuwe site te maken voor me en dit is het resultaat geworden.neem effe een kijkje zou ik zeggen.hijs echt stoer geworden.
www.djbellie.cjb.net
GREETZ!! |
|
|
| blighty |
Hi,
Bellie, waarom neem je niet een .tk domein op http://www.dot.tk
Op CJB heb je namelijk zo een irritant schermvullend reclamescherm.
Greetings,
Blighty |
|
|
| Henkie_henk |
gave site bellie!
maar dis toch echt spam.. en volgens de regels mag dit niet :)
je mag em wel posten (jij als senior member zijnde) in humor en sites sectie..
je kan natuurlijk altijd (goed) linken in je sig |
|
|
|
|