|
Northern Lights 3rd Edition @ Arbeider'n 20.01.07
|
View this Thread in Original format
| Magnus_L |

Alt av info finner du på plakaten og hjemmesiden www.nl2007.net
Be there! :D |
|
|
| dj_alfi |
jeg har vært på kabelvåg.. kunne ikke huske at det var store klubbscenen der, men nå var jeg jo bare elleve år elns haha
lykke til ihvertfall (y) |
|
|
| Magnus_L |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
jeg har vært på kabelvåg.. kunne ikke huske at det var store klubbscenen der, men nå var jeg jo bare elleve år elns haha
lykke til ihvertfall (y) |
Takk takk! :D
Talte 436 innbetalte på NL2 ;) klubbscenen øker bare her!
kanskje ikke den beste videoen da hehe men kanskje gir et bedre inntrykk hvordan det er på NL :)
[[ LINK REMOVED ]]
evt sjekk videoene på http://www.myspace.com/magnuslauritzen |
|
|
| dj_alfi |
så fett ut det :D
bra det ikke er bare "Pimp my Sjark" som er på menyen oppe i Lofoten hehe :D
gl&hf |
|
|
| cre8or |
| quote: | Originally posted by Magnus_L
Takk takk! :D
Talte 436 innbetalte på NL2 ;) klubbscenen øker bare her!
kanskje ikke den beste videoen da hehe men kanskje gir et bedre inntrykk hvordan det er på NL :)
[[ LINK REMOVED ]]
evt sjekk videoene på http://www.myspace.com/magnuslauritzen |
HEY!
Meg det der ;) hehe |
|
|
| dj_alfi |
| jeg digger forresten posteren (som i plakat, ikke han som postet den :P)... skikkelig old skool på en ny måte hehe... |
|
|
| Magnus_L |
| 3-4 dager igjen til det braker løs! :D |
|
|
| Dj Adriz |
Dette blir nok bra ja! :D Utrolig kul plakat der også.
EDIT: Sjekka videoen! Alone Tonight! Godlåt. |
|
|
| Magnus_L |
Joda supert party til kl 01, da politiet ufattelig nokk bestemte seg for å stenge av partyet pga bråk utenfor vårt ansvarsområde! WTF?! :conf: alle sitter igjen som et spørsmålstegn her i Lofoten. Til og med kommunen er sinna på purken! Må bare beklage dette! Var langt fra planlagt. Prøvde å snakke med politiet men de var alt for bestemt på avgjørelsen at de lot oss fortsette. Dette skal IKKE gjenta seg!
Ellers var stemningen i taket! Ligger diverse private bilder og filmer på www.nl2007.net/nl3/. Alle 500 billetene forsvant!!! Med andre ord..utsolgt ;)
Holl dere fast til neste NL-party! Hotte headliners!!! :D |
|
|
|
|