return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Northern Lights 3rd Edition @ Arbeider'n 20.01.07
View this Thread in Original format
Magnus_L


Alt av info finner du på plakaten og hjemmesiden www.nl2007.net

Be there! :D
dj_alfi
jeg har vært på kabelvåg.. kunne ikke huske at det var store klubbscenen der, men nå var jeg jo bare elleve år elns haha

lykke til ihvertfall (y)
Magnus_L
quote:
Originally posted by dj_alfi
jeg har vært på kabelvåg.. kunne ikke huske at det var store klubbscenen der, men nå var jeg jo bare elleve år elns haha

lykke til ihvertfall (y)


Takk takk! :D
Talte 436 innbetalte på NL2 ;) klubbscenen øker bare her!

kanskje ikke den beste videoen da hehe men kanskje gir et bedre inntrykk hvordan det er på NL :)

[[ LINK REMOVED ]]


evt sjekk videoene på http://www.myspace.com/magnuslauritzen
dj_alfi
så fett ut det :D
bra det ikke er bare "Pimp my Sjark" som er på menyen oppe i Lofoten hehe :D

gl&hf
Magnus_L
haha :D
cre8or
quote:
Originally posted by Magnus_L
Takk takk! :D
Talte 436 innbetalte på NL2 ;) klubbscenen øker bare her!

kanskje ikke den beste videoen da hehe men kanskje gir et bedre inntrykk hvordan det er på NL :)

[[ LINK REMOVED ]]


evt sjekk videoene på http://www.myspace.com/magnuslauritzen


HEY!
Meg det der ;) hehe
dj_alfi
jeg digger forresten posteren (som i plakat, ikke han som postet den :P)... skikkelig old skool på en ny måte hehe...
Magnus_L
3-4 dager igjen til det braker løs! :D
Dj Adriz
Dette blir nok bra ja! :D Utrolig kul plakat der også.

EDIT: Sjekka videoen! Alone Tonight! Godlåt.
Magnus_L
Joda supert party til kl 01, da politiet ufattelig nokk bestemte seg for å stenge av partyet pga bråk utenfor vårt ansvarsområde! WTF?! :conf: alle sitter igjen som et spørsmålstegn her i Lofoten. Til og med kommunen er sinna på purken! Må bare beklage dette! Var langt fra planlagt. Prøvde å snakke med politiet men de var alt for bestemt på avgjørelsen at de lot oss fortsette. Dette skal IKKE gjenta seg!

Ellers var stemningen i taket! Ligger diverse private bilder og filmer på www.nl2007.net/nl3/. Alle 500 billetene forsvant!!! Med andre ord..utsolgt ;)

Holl dere fast til neste NL-party! Hotte headliners!!! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement