|
מצעד 20 הגדולים של מאזיני אסוט
|
View this Thread in Original format
| uzi |
אסוט עוד מעט תתחיל והפעם ישודרו 20 הטראקים הנבחרים של 2006 לפי הצבעות המאזינים.
תנו לי לנחש מה עומד להיות שם...
פרוג, הרבה פרוג, הרבה "שקטים", גון או קאלאחן וסאנדר ואן דורן.
כמו בשנים הקודמות אני בטוח שהמקום הראשון יהיה ה"דאנס-פרוג" של השנה. ארמין מנגן פחות ופחות טראנס מהסגנון הטיפוסי, שאני אוהב, ויותר סגנונות מגוונים של אלקטרוני. אני בטוח שיהיה מצעד מגוון והרבה יתאכזבו ממנו.
שבוע הבא ארמין ינגן את מיקס השנה של הטראקים הנבחרים שלו, תמיד נחמד לשמוע איזה מגה-מיקסים ושילובים יהיו. |
|
|
| .A.Y. |
סיכום של הטופ: ארמין לך הביתה
טופ 20 סיבות למה ארמין צריך לפרוש
ואל תגידו לי לא ארמין בוחר וזה וזה וזה
מי הצביע לסייל ולאב יו מור?!?!@?@!#?!@
ברור שהוא קימבן את עצמו גועל של מצעד |
|
|
| uzi |
21/12/06 ARMIN VAN BUUREN- A STATE OF TRANCE #280, the listeners top 20 of 2006:
01. Above & Beyond Feat. Zoe Johnston - Good For Me (Club Mix)
02. Armin van Buuren Feat. Racoon - Love You More (Vocal Mix)
03. Above & Beyond - Can't Sleep
04. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix)
05. Arksun - Arisen
06. Jose Amnesia Feat. Jennifer Rene - Louder
07. Armin van Buuren - Sail
08. John O'Callaghan and Kearney - Exactly
09. Selu Vibra - Divine
10. Andy Moor vs Orkidea - Year Zero
11. Anna Nalick - Breathe (Blake Jarrell Remix)
12. Snow Patrol - Chasing Cars (Topher Jones & Blake Jarrell Remix)
13. Ronski Speed - The Space We Are (John O'Callaghan Remix)
14. Karen Overton - Your Loving Arms (Club Mix)
15. Armin van Buuren vs Rank 1 Feat. Kush - The World is Watching Me
16. Aalto - 5
17. Kyau & Albert - Are You Fine
18. Markus Schulz Feat. Carrie Skipper - Never Be The Same Again (Markus Schulz Coldharbour Club Mix)
19. Shah Pres. Sunlounger - White Sand
20. Alex M.O.R.P.H. vs Rank 1 - Life Less Ordinary
אני מקווה שארמין מרוצה, המצעד מיצג בדיוק את הסגנון של רוב התוכניות שלו. לדעתי הרמה המלודית של המצעד היא בושה! |
|
|
| cluBBer |
טיפה מוזר הטראק הראשון
Above & Beyond Feat. Zoe Johnston - Good For Me (Club Mix)
נראה לי טראק מחודש אחרון
?!לא |
|
|
| Glenn-Holmes |
המצעד הכי חלש של השנים האחרונות שמסכם שנה שהיא בהחלט לא הכי חלשה בשנים האחרונות
ועדיין אני חושב שלהאשים את ארמין זה מוגחך לחלוטין |
|
|
| DvJ |
רק עכשיו ראיתיי אתזההה
01. Above & Beyond Feat. Zoe Johnston - Good For Me (Club Mix)
קטע טוב ויפה אבל לא למקום ה1
02. Armin van Buuren Feat. Racoon - Love You More (Vocal Mix)
בקטע הכי מגעיל שארמין הפיק אי פעם אין בזה כלום יפה וזה 2 מה נסגר??
03. Above & Beyond - Can't Sleep
גם קטע טוב אבל לא למקום 3
04. Armin van Buuren - Control Freak (Sander Van Doorn Remix)
תפס את המקום הראוי לו.....
05. Arksun - Arisen
היה צריך להיות ראשון לדעתי
מצעד חלש לטעמי
מיקומי הקטעים זה לפי השמות לדוגמע
סייל של ארמין?? עולים לראש כרגע אין ספור של קטעים שיכולים להחליף את הקטע הזה במיקום
2 הקטעים של אמנזיה לא חבל באמת שקטעים יפים אבל נשמעים אותו דבר הייתי מוריד אחד
שמחתי לראות את הקטע אר יו פיין של קיאו ואלברט
וגם תקטע של אאלטו
נכנסו למקום הראוי להם
אבל המצעד רק מתחלש משנה לשנה חבל... |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by DvJ
אבל המצעד רק מתחלש משנה לשנה חבל... |
...כנראה שטעמם של אנשים מתחלף
לך זה נראה חלש
לי זה נראה סבבה |
|
|
| Shahar |
מה אתם מאשימים את ארמין חחחחחחחחח
קשה לי להאמין שהוא ממש סידר את המצעד
אולי נתן את הטאץ' שלו חחח
אני לא ישכח ש
no one on earth
זכה מקום ראשון ב 2003
ואני עדיין לא מאמין שהקהל הצביע לו |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה אתם מאשימים את ארמין חחחחחחחחח
קשה לי להאמין שהוא ממש סידר את המצעד
אולי נתן את הטאץ' שלו חחח
אני לא ישכח ש
no one on earth
זכה מקום ראשון ב 2003
ואני עדיין לא מאמין שהקהל הצביע לו |
אחרי 2003 ואולי 2004 נגמרו הטופ 20 האיכותיים..
ומה הבעיה עם אפחד עלי אדמות? |
|
|
| Segev |
אני מבין שאתם לא כל כך אוהבים את הטופ 20 אבל אני יכול להגיד
שזה ניראה כאילו נבאתי אותו..
מאז ששמעתי את טוב בשבילי אמרתי שהוא יקח מקום ראשון וגם חמשת הקטעים שהצבעתי להם נמצאים
אז אומנם עוד לא שמעתי את הסט כי עכשיו חזרתי מהצבא אבל אני ממש ממש לא מאוכזב!!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה אתם מאשימים את ארמין חחחחחחחחח
קשה לי להאמין שהוא ממש סידר את המצעד
אולי נתן את הטאץ' שלו חחח
אני לא ישכח ש
no one on earth
זכה מקום ראשון ב 2003
ואני עדיין לא מאמין שהקהל הצביע לו |
ז תכיר לפחות מישהו אחד שהצביע לו.
אני לא זוכר באיזה מקום אבל יש מצב שאפילו נתתי לו בעצמי בזמנו את המקום הראשון ואני ממש לא לבד...
השנה אני מודה שמצב מביך קרה כשאף אחד מהקטעים שבחרתי לא נכנס |
|
|
| .A.Y. |
זה שטויות להגיד "ארמין לא אשם בזה"
רואים שהוא סידר קומבינות ובטח גם לחץ על אנשים להצביע לטראקים מסויימים
וחוץ מזה הטראקליסט הזה נראה כמו כל תכנית אסוט כמעט שהייתה בשנה האחרונה + כל סט שלו במועדון
והוא בעצמו אמר שהוא היה בוחר למקום הראשון את:
Selu Vibra - Divine
אז וואלה מזל אפילו שלא הוא בחר את כל הטראקים.. |
|
|
|
|