return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
B.E.N. @ ESCAPE i Jönköping (pg. 2)
View this Thread in Original format
www.BEN.dj
Hi People,

I look forward to this event and hope to see a few of you there.

We'll have to grab a beer RebeL9 and any other of the JOOF forum people. Whirloop said he's going to try be there also.

Cheers!

B.E.N.
RebeL9
quote:
Originally posted by www.BEN.dj
Hi People,

I look forward to this event and hope to see a few of you there.

We'll have to grab a beer RebeL9 and any other of the JOOF forum people. Whirloop said he's going to try be there also.

Cheers!

B.E.N.

I don't drink beer but a coke will do fine for me. btw Ben. why don't you come by my city Gothenburg as well? I can show you around and stuff :D
It's not very far from Jönköping.
Johan (DJ Irish)
quote:
Originally posted by RebeL9
japp.

Hehe där ser man. Hade jag varit i sverig ehade jag minsann åkt upp och hälsat på. Haft sporadisk kontakt med honom sedan han började producera eftersom han sände mig promos och sedan tog ju Bonzai över distributionen av Total Digital och så, så man har ju märkt att det gått bra för honom.

Har för mig hans första produktioner var tillsammans med hans farsa. Någon som vet om pappan var ett namn inom klubb världen?
maind
quote:
Originally posted by RebeL9
I don't drink beer but a coke will do fine for me. btw Ben. why don't you come by my city Gothenburg as well? I can show you around and stuff :D
It's not very far from Jönköping.

Well if Ben wants to go to Gothenburg I have to change the flight plans for him so he'd better tell me asap. =)
maind
For those who want to know where the club is.

Map to Club Escape
SWE_TRANCE
Jepp, detta är givet för min del!

quote:
Originally posted by maind For those who want to know where the club is.

Nära kulturhuset ser jag...
Om inte jag minns fel var väl bl.a Trinity 2 i någon av kulturhusets lokaler för ett par år sen? Så man vet vart det är på ett ungefär :)
maind
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jepp, detta är givet för min del!

Nära kulturhuset ser jag...
Om inte jag minns fel var väl bl.a Trinity 2 i någon av kulturhusets lokaler för ett par år sen? Så man vet vart det är på ett ungefär :)

Det stämmer bra det...
maind
Fetinglaser med lightjockey bokad.
EsseT
KlaRT man dyker upp om det finns möjlighet =)
Hoppas det kommer lite folk man vet om
Whirloop
Snart dags...

Laszlo
Funderar på att titta förbi: )
Jeremy H
Är stor risk att jag tittar förbi :)
Ska ändå åka till Jkpg den helgen och fira mors födelsedag.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement