|
Keep It Tidy 2007 - Traffic Jam (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| netroM |
| Hvorfor ingen Ferry? :( |
|
|
| freeloop |
| quote: | Originally posted by netroM
Hvorfor ingen Ferry? :( |
30.04.07 mayday 2007 w/ Ferry corsten, Armin van buuren ..kyau vs albert |
|
|
| dj_alfi |
| markus schultz!!! |
|
|
| cre8or |
| Jeg orker ikke en gang å nevne hva Nature One gutte bydde for Ferry ... La oss si det slik at han kostet like mye som Armin |
|
|
| DJ_Dark |
| Bare si deres bid kontra deres.. Må bare høre hvor mye jeg hater dem.. |
|
|
| X-Kitana |
Hørtes Nice Ut!
Menne aldersgrense følger med tipper jeg, og inkludert så er det mange russerne som sikkert har bestilt det :O.
Asj enda en drittdag hjemme.. Me want to Goo! |
|
|
| DJ_Dark |
Russere som har bestilt hva da?
Billetter?
De kommer i mars :p |
|
|
| X-Kitana |
Aha.....
Well. hørtes nice.
Hva er aldersgrensa? xD
Drid i at jeg blandet nettopp "russerne" og "russere" , jeg skrev feil..:crazy: |
|
|
| Ariah |
| quote: | Originally posted by X-Kitana
Hørtes Nice Ut!
Menne aldersgrense følger med tipper jeg, og inkludert så er det mange russerne som sikkert har bestilt det :O.
Asj enda en drittdag hjemme.. Me want to Goo! |
lol. måtte lese denne posten både 2 og 3 ganger før jeg skjønte at det er russ det er snakk om. Var ikke mye mening i at russere skulle crashe party'et nei :o |
|
|
| X-Kitana |
| quote: | Originally posted by Ariah
lol. måtte lese denne posten både 2 og 3 ganger før jeg skjønte at det er russ det er snakk om. Var ikke mye mening i at russere skulle crashe party'et nei :o |
Jeg Skrev Feil xD Pardon me!!:toothless |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by X-Kitana
Jeg Skrev Feil xD Pardon me!!:toothless |
In Soviet Russia Party Crashes You! |
|
|
| cre8or |
| siste headliner er bekreftet, mer info følger! |
|
|
|
|