|
Hey, kijk eens wie we daar hebben!
|
View this Thread in Original format
| jp |

-klikbaar-
Esrem op mannenjacht :toothless |
|
|
| nz-fan |
:tongue2 :tongue2 :tongue2
Groetjes
:) |
|
|
| eieregooie |
lol
denk je even rustig te kunnen daten, maar nee... ligt JP (jan paperazzi?) weer op de loer :p |
|
|
| jp |
| Gelukkig heb ik nog (enige) connecties in de stad uit m'n studententijd :stongue: |
|
|
| Esrem |
| WTF ik hoor gewoon vandaag pas dat dit hier gewoon staat! Mn zusje had me opgegeven en t was comisch eigenlijk. Aanrader voor mensen die op zoek zijn in A'dam ;) |
|
|
| Daveje |
| zie je wel.. heb ik het dus goed gezien!! leuk blaadje trouwens die NL20!! |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Esrem
WTF ik hoor gewoon vandaag pas dat dit hier gewoon staat! Mn zusje had me opgegeven en t was comisch eigenlijk. Aanrader voor mensen die op zoek zijn in A'dam ;) |
Dat zeggen ze allemaal:toothless |
|
|
|
|