return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ibiza 2002 - Hur ta sig dig?
View this Thread in Original format
Knatter
Någon som ska iväg i år?
Frågan är bara hur man tar sig dit nu när alla resebolagen har fegat ur och lagt ner Ibiza!?!?
Beamish
iberia
Dj_ExOn
Det du kan göra är att ta flyg över till Heathrow, London, och göra en transfer till Ibiza den vägen. Det kanske blir lite stökigt men men;)
MiB
simma?? haha j/k =))
Knatter
Mmmm vi håller att kolla på att antingen flyga via Barcelona eller Mallorca...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement