|
חזרתי מפולין!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
חזרתי מפולין והיה ממש פצצה!!!
כאילו חוץ מהמחנות השמדה והכול שהיה מעניין וזה אני לא מדבר על זה...
(אחרכך...)
אז חזרתי עם:
בקבוק קטן של מליבו ואיירש' קרים
בקבוק גדול של מליבו
מצית מדהימה
ועוד וזהו...
:)
הייתי בשוק בקראקוב והיו שם כלכך הרבה פולניות יפות!!!
המכוניות שם גרועות אין שם אוטומטי אחד...
כולם עם הילוכים...
בעיקרון פולין היא הארץ הכי שכונה שיש, היא מכוערת בטירוף ישנה מגעילה כזו, שלא לדבר על העובדה שכמעט כולם כבשו אותה...
צחקנו על זה כלכך הרבה...
היה שם אחוש קר, אין לכם מושג...
ביום הראשון היה בסדר וזה הלך בהדרדה...
במידאניק הייתה איזה חבורה של 4 נאצים צעירים כאלה שהסתובבו שם וצחקו עליינו...
בני זונות...
אבל חוץ מזה לא ראיתי כלכך הרבה נאצים...
תמונות יפורסמו בקרוב...
:) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
היה שם אחוש קר, אין לכם מושג...
ביום הראשון היה בסדר וזה הלך בהדרדה...
במידאניק הייתה איזה חבורה של 4 נאצים צעירים כאלה שהסתובבו שם וצחקו עליינו...
בני זונות...
אבל חוץ מזה לא ראיתי כלכך הרבה נאצים...
תמונות יפורסמו בקרוב...
:) |
ברוך הבא אחי....
זה כל מה שקנית???
מה עשיתם לנאצים האלה??? |
|
|
| warpedd_ |
אני ורועי בדיוק חזרנו משם לפני שבוע
כנראה עשינו בדיוק אותו מסלול או משהו כזה
הכי הצחיק אותי שלפולנים יש מכונית כזאת בייצור מקומי
בטח ראית אותה יש להם מלא כאלה
פיאט מקרטעות כאלה
וחוץ מזה באמת יש שם פול כוסיות
שהיינו בשוק בקרקוב יש שם מקום שנקרא 'מוזיאון העינויים'
שני חברים שלי נכנסו לשם ופגשו כמה מגולחים ומה זה פחדו
אבל חוץ מזה לא יצא לי לראות את הבני זונות |
|
|
| Hell_Copter |
וואי אחי בדיוק אותו מסלול היה לנו!!!!!!
אנחנו לא נתקלנו בנאצים או משהו כזה וטוב שככה...
ת'אמת רק העובדים במקדונלנדס היו נאצים כאלה... גלוחי ראש מסריחים
התחלתי לקלל את הזה בעברית כי הוא שם עליי זין והלך
זוכר את זה תומר??
בשוק בקראקוב יש כאלה מכוניות פצצה!!!!
וזה טוב שאין אוטומטי
ככה יותר נוח לנהוג במכונית ספורט
ראיתי שם פונטיאק פיירבירד, ניסן טווין טורבו שזה פצצתי כל כך!!!, ועוד כמה מכוניות אדירות!!!!!!
ב.מ.ו מנוע של 4.5 ליטר נראה לי... מכונית ענקית
אחרי שאתה רואה מכוניות כמו פולסקי פיאט בורשה אתה נגנב מהמכוניות האלה
אני אשכרה הצטלמתי עם מכוניות יפות שראיתי אחת |
|
|
| yahel222 |
נו זיינת מישהי מהשכבה????
חחחחחח
שמע מזה אוטומט ברכב
סתם חרטההה
רק ידני !!!!
שאפשר לשחק עם המנוע....אוטומט סתם אין בזה נהיגהה |
|
|
| Hell_Copter |
יש לי איזה ילד אחד יצור בשכבה שיש לו בעיות מוטוריות קשות
ילד כזה הומו
קיצר... הוא עשה טסט על אוטומטי והוא עדיין נכשל
איזה קטעים |
|
|
| TranceGiant |
| Man i dont get you..afraid of skins..whats the problem? How many were you? 20 kids? U beat the outta them. Most if them "mesahkim ota" anyway...at least thats the case in austria. stupid wankers who in their pants when meeting some turkish gangstas who just cut them in pieces |
|
|
| Hell_Copter |
זה לא הקטע של כמה על כמה...
אסור היה לנו לעשות כלום נגדם... רק לספוג כמו כלבים
הקבטים הם אלה שיעני צריכים להגן עלינו
שמעתי סיפור שאיזה שניים הלכו כזה דחיפות... ואחד עף בטעות על הקבט, על הגב שלו איפה שהרובה
הקבט חשב שמנסים לגנוב לו את הרובה אז הוא הסתובב והביא לילד בעיטה חזקה לחזה... הילד התחיל לבכות חחחחח |
|
|
| yahel222 |
שטויות אם הייתי רואה נאצי צוחק עלי ישר הייתי מתנפל עליו
מצדי שהקב"ט ירה בי
אין כאלה דברים שנאצי יצחק עלי מה קרה פה
ישר 20 אנשים עליו מזיינים אותו פותחים לו ת'תחת |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by yahel222
שטויות אם הייתי רואה נאצי צוחק עלי ישר הייתי מתנפל עליו
מצדי שהקב"ט ירה בי
אין כאלה דברים שנאצי יצחק עלי מה קרה פה
ישר 20 אנשים עליו מזיינים אותו פותחים לו ת'תחת |
זה בליך המטורפים... :) :)
המכנכת שלי סיפרה לנו שלפני כמה שנים הם היו בטקס באחד המחנאות
וכמה נאצים התחילו לעשות בלאגן ולצעוק ולהפריע
אז הקבטים הלכו אליהם פסו אותם
העיפו אותם החוצה
ואז המורה שלי יצאה לראות שבאמת הכל סודר
וראתה את הקבטים ממש מכניסים מכות רצח בנאצים
:D :D :D :D
שכחתי באמת להגיד איזה מציתים יפים יש בפולין
זיפו וכל השטויות האלה ממש זול
ואלה ? אתם מעלים תמונות ? בדיוק סידרתי אתמול את האלבום לפסח
אולי נעלה כמה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה בליך המטורפים... :) :)
|
חחחחחחח כן ממש...... |
|
|
| oDrori |
וולקאם באק :)
שכחתי לשאול את כל הפולינאים: יש צ'אנס למצוא שם מוזיקה? דיסקים תקליטים... אנא ערף? |
|
|
|
|