|
God Jul!
|
View this Thread in Original format
| DJ_Dark |
Jeg vil ønske alle en riktig god jul med masse fine harde gaver! (CDs, Vinyler, dataer, mixere osv)!
Have a good one! |
|
|
| lusk |
| Ja god jul! Blei lite musikkgaver den jula her og, men når en har slik musikksmak at nesten alt må kjøpes fra utlandet er det vel like greit :p |
|
|
| Dj Adriz |
| God Jul til alle her på TA! :D |
|
|
| euphoria_ibiza |
| en riktig god jul og et godt nytt år ..la oss håpe neste året blir like bra for clubmiljøet hvis ikke bedre ;) |
|
|
| dj_alfi |
god jul alle sammen! bedre sent enn aldri hehe..
akkurat kommet meg inn til byen, og har akkurat fått hooka opp 20" wide screen lcd'en.. funker bare _litt_ bedre enn den 17" skjermen jeg hadde, som var så langt ifra flat som du kommer, ikke crt engang haha.. |
|
|
|
|