return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
God Jul!
View this Thread in Original format
DJ_Dark
Jeg vil ønske alle en riktig god jul med masse fine harde gaver! (CDs, Vinyler, dataer, mixere osv)!

Have a good one!
lusk
Ja god jul! Blei lite musikkgaver den jula her og, men når en har slik musikksmak at nesten alt må kjøpes fra utlandet er det vel like greit :p
Dj Adriz
God Jul til alle her på TA! :D
euphoria_ibiza
en riktig god jul og et godt nytt år ..la oss håpe neste året blir like bra for clubmiljøet hvis ikke bedre ;)
dj_alfi
god jul alle sammen! bedre sent enn aldri hehe..

akkurat kommet meg inn til byen, og har akkurat fått hooka opp 20" wide screen lcd'en.. funker bare _litt_ bedre enn den 17" skjermen jeg hadde, som var så langt ifra flat som du kommer, ikke crt engang haha..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement