return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מקלדת פיסי כמידי
View this Thread in Original format
YoraY
אי אפשר להמשיך ככה

היום אני פותח את מה שנקרא
PRO53
מתחיל לקשקש מלודיות עם המקלדת של המחשב פתאום בא לי משהו יפה רצח

עכשיו זה משהו שקל לנגן אבל ממש סיוט להעביר את זה ידנית משמיעה עם העכבר תו תו ועם כל הכבוד לניסיון שלי בתחום זה ממש לא עסק נעים


מה שאני שואל זה כך... הם יש איזשהו פטנט משו מומלץ לא חייב להיות כזה מפציץ אפילו סתם משהו קטן בקיצור שמישהו יתן לי פיתרון איך אני מעביר את הנגינה שלי מהמקלדת של המחשב לקובץ מידי או לסיקוונסר של תוכנה כל שהיא - כל דבר...
.A.Y.
על איזה סקוונסר אתה עובד?
אמורה להיות לך אופציית הקלטה של תווים... (יותר נכון כתיבת תווים עם המקלדת לא הקלטה)
YoraY
quote:
Originally posted by .A.Y.
על איזה סקוונסר אתה עובד?
אמורה להיות לך אופציית הקלטה של תווים... (יותר נכון כתיבת תווים עם המקלדת לא הקלטה)


אני על ריזון...
תאמת שהצלחתי להגיע די רחוק כבר הגעתי למצב שאני מקיש על המקלדת וזה נקלט כ
NOTE
במכשיר שאני מפיק ממנו צליל

אבל אי אפשר להקליט את זה ...:|
Flotser
כן יש לזה פתרון!
:)

הכי פשוט זה להשתמש ב
FL Studio
שמה אתה יכול פשוט לנגן עם המקלדת של המחשב

ואם אתה רוצה לעשות אותו דבר עם ריסון או קיובייס או כל תוכנה אחרת שיודעת לקבל תווים דרך מקלדת מידי, אז אתה צריך שני דברים:

1.
דרייבר
MIDI
מיוחד שמנתב פקודות מידי בתוך המחשב שלך
(בין תוכנות)
שני דרייברים כאלה שאני מכיר ועובדים:
MIDI Yoke
http://www.midiox.com/myoke.htm
LoopBe1
http://www.nerds.de/en/loopbe1.html
יש עוד כמה...


2.
Virtual Midi Keyboard
http://www.granucon.com/vmk.html
או כל תוכנה אחרת שמתרגמת את ההקשות על המקלדת שלך לפקודות מידי.


אז אחרי שתתקין את הדרייבר יופיעו לך התקני
MIDI
חדשים במחשב
כל מה שנשאר לך זה ב
sequencer
לבחור התקן מסויים כ
MIDI Input
ובתוכנת
Virtual Midi Keyboard
לבחור את אותו ההתקן כ
MIDI Output

ואז תנגן להנאתך עד שיחתימו אותך בלייבל ותוכל לפנק את עצמך במקלדת מידי אמיתית :)

בהצלחה!


:wtf:

** EDIT **
אופס... לפי ההודעה השנייה שלך נראה שהבעיה שלך היא לא בלנגן עם המקלדת של המחשב בריזון, אלא להקליט את מה שאתה מנגן...
לא יודע איך זה בריזון,
אבל בכל סיקאונסר יש דרך להקליט
MIDI
פשוט ללחוץ על
record.
ואם אתה רוצה לשמור את המנגינה לקובץ
Midi
אפשר לעשות את זה בקלות עם פרוטי ועם מלא תוכנות אחרות גם
פשוט אין צורך בזה ... עדיף להקליט ישר בסיקוונסר שלך ואני בטוח שאפשר
תגיד אם זה לא מסתדר
YoraY
יפה מאד כתבת תודה

אכן נתקלתי ביוקה הזה אבל יש לי הרגשה שפשוט ריזון לא תומכת בהקלטה מהסוג הזה... כמה שזה נשמע דפוק.........




אני אנסה את קיובייס ישך מושג איך עושים את זה שם בדיוק? אני אשמח לקבל הסבר
Flotser
מצטער בחיים לא עבדתי עם קיובייס וגם עם ריסון ממש בקושי
אבל אני בטוח ב100% שאפשר בשתי התוכנות להקליט תווים עם השיטה שרשמתי

במקרה של ריסון, תוודא עוד כמה דברים:

- שבמקלדת הוירטואלית ובריסון בחרת לא רק את אותו ההתקן מידי, אלא גם את אותו ה
midi channel

תבדוק גם שליד הסינט שעליו אתה שולט, מופיע אייקון של מידי בסיקוונסר
ליד השם של הסינט\ערוץ !
(אפשר נראה לי ללחוץ בצד שמאל של השורה הרלוונטית בסיקוונסר כדי שיופיע האייקון)

ואז פשוט ללחוץ על הכפתור
record...
האדום
ולנגן

שמע זה אפשרי 100%,
ואם זה לא מצליח תציץ ב
manual
הרשמי בטוח זה מופיע שמה בפרקים הראשונים כי זה משהו מאוד בסיסי
YoraY
תאמת שהזנתי תמלודיה לסיקוונסר באופן ידני

אבל עדיין אני אנסה!
YoraY
וואלה ריזון יצאה כזאת מפגרת עכשיו...

ישבתי עליה איזה 50 שנה ולא הצלחתי להוציא ממנה כלום!

ישבתי על קיובייס ניסיתי לעשות את אותה פעולה עם כל הניסיון שרכשתי מהחרישה על ריזון .. תוך דקה כבר קיבלתי תתוצאה שחיפשתי..
Flotser
אחלה :)

בכלל עדיף לדעתי לעבוד עם קיובייס מאשר ריסון,
מהסיבה הפשוטה שריסון לא תומכת ב
VST
YoraY
כן היא ממש הומויית ומורידה לעצמה ברמה בגלל זה אני לא מבין מה עומד מאחורי ההחלטה שלא לערב את זה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement