return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Monday Bar & Godskitchen Nyårsafton 2006
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever

Monday Bar & Godskitchen Nyårsafton 2006




Datum: 2006-12-31
Tid: 23:00 - 05:00
Plats: Münchenbryggeriet (Torkel Knutssonsg. 2 T-bana: Mariatorget)
Stad: Stockholm
Pris: Förköp 300 kr i dörren 350 kr
Ålder: 20 år (snällt)
Hemsida: http://www.mondaybar.com
Biljetter: C.U.M. Clubwear
Klara Norra Kyrkoggata 21-23
Stockholm
ÖPPET TILL 16:00 på lördag!


LINEUP

GODSKITCHEN TRANCE FLOOR

(Stora golvet)
- Jon O Bir
- Mark Eteson
- Neil Navarra

GODSKITCHEN ELECTRIC FLOOR
(Arkaden)
- Paul Thomas
- Micky Slim

POLYSEXUAL HARD FLOOR
(Galleriet)
- Barry Connell
- Mark H

SISTER STHLM TECHNO FLOOR
(Carl Milles Lounge)
- Miss Dilemma
- Anaya
- La Fleur
- Gavana
- Funky Tuna
- Stinexx


mjz
tjoho! då lär jag dricka hembränt och lyssna på boten anna typ... :(
SteveTranz4ever
Jag dyker ev. förbi efter 12-slaget som firas på Fridhemsplan med vänner i polarns lilla 145kvm 2-vånings takvåning...
anuga
Firar den i Malmö och Lund, kanske en sväng på Slagthuset som faktiskt ska ha en House/Techno :D DJ (lokalförmåga, illa illa...)
zoric
Det är bara att maila in ifall man inte skulle komma in?
Johan (DJ Irish)
quote:
Originally posted by anuga
Firar den i Malmö och Lund, kanske en sväng på Slagthuset som faktiskt ska ha en House/Techno :D DJ (lokalförmåga, illa illa...)


Hmm, dom frågade Andreas från Ace Events ett par gånger om han ville hålla i det golvet. Tror aldrig nått blev av det dock men med lite tur så kanske det inte är så illa trots allt ;)
anuga
quote:
Originally posted by Johan (DJ Irish)
Hmm, dom frågade Andreas från Ace Events ett par gånger om han ville hålla i det golvet. Tror aldrig nått blev av det dock men med lite tur så kanske det inte är så illa trots allt ;)

Då kunde han kört =) hade blivit mycket bättre än han som ska spela nu antar jag.
SteveTranz4ever
Man blir ju klart sugen! Men som sagt... jag tar det som det kommer på nyårsnatten!

Detta är saxat från MBs gästbok!

quote:
Till Viktor och er andra som inte köpt biljett ännu:

C.U.M har stängt på nyårsafton, så det är biljettköp i dörren som gäller. Ett råd är dock att helst komma före 24.00 (vi öppnar 23.00). Då undviker man att komma när alla andra kommer efter midnatt.

Ni behöver dock inte oroa er att inte komma in. Münchenbryggeriet sväljer hur mycket folk som helst..

För övrigt kommer det att bli en helt fantastisk fest.. dom har jobbar i två dagar för att få upp allt ljud och ljus.. det kommer att låta FETT!! :)

Vi ses ikväll! :)

/Staffan
Vizay
gaaalet! looking forward to it! :D
SteveTranz4ever
Hörde att det var galet bra igår och grymt arrangerat!

Synd man var för trasig för att ens ta sig dit, hade hög feber hela natten :(

ColinZeal
Tråkigt att höra Steve.
:(

Själv ockuperade jag electrogolvet (minsta av alla fyra) från midnatt tills dom stängde och njöt för fulla drag. Micky Slim var riktigt bra och bitvis var det riktigt riktigt bra drag där. Vad jag såg så var det mer folk på dom andra golven men det här var mer min smak. Golvet vid toaletterna (Techno? Hard Dance?) hade riktigt trevligt laserljus som sköts ända till toaletterna.
http://www.youtube.com/watch?v=NA2b7YCYXIo

Main Floor har jag ingen koll på då jag bara gick förbi där.

Som sagt, bra arrangerat och sköna lokaler. (första ggn där för mig)

Mer Electro till svenskarna!


edit:
Nån som känner till följande låtar?

http://www.youtube.com/watch?v=yoh5SGqqZTU

http://www.youtube.com/watch?v=Ml1MjiW-Iq8

http://www.youtube.com/watch?v=w6zc5cr2kyM
mr_fisken
videoklipp två och tre är Steve Angello ft Laidback luke - otherwize then
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement