|
Monday Bar & Godskitchen Nyårsafton 2006
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Monday Bar & Godskitchen Nyårsafton 2006

Datum: 2006-12-31
Tid: 23:00 - 05:00
Plats: Münchenbryggeriet (Torkel Knutssonsg. 2 T-bana: Mariatorget)
Stad: Stockholm
Pris: Förköp 300 kr i dörren 350 kr
Ålder: 20 år (snällt)
Hemsida: http://www.mondaybar.com
Biljetter: C.U.M. Clubwear
Klara Norra Kyrkoggata 21-23
Stockholm
ÖPPET TILL 16:00 på lördag!
LINEUP
GODSKITCHEN TRANCE FLOOR
(Stora golvet)
- Jon O Bir
- Mark Eteson
- Neil Navarra
GODSKITCHEN ELECTRIC FLOOR
(Arkaden)
- Paul Thomas
- Micky Slim
POLYSEXUAL HARD FLOOR
(Galleriet)
- Barry Connell
- Mark H
SISTER STHLM TECHNO FLOOR
(Carl Milles Lounge)
- Miss Dilemma
- Anaya
- La Fleur
- Gavana
- Funky Tuna
- Stinexx
|
|
|
| mjz |
| tjoho! då lär jag dricka hembränt och lyssna på boten anna typ... :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag dyker ev. förbi efter 12-slaget som firas på Fridhemsplan med vänner i polarns lilla 145kvm 2-vånings takvåning... |
|
|
| anuga |
| Firar den i Malmö och Lund, kanske en sväng på Slagthuset som faktiskt ska ha en House/Techno :D DJ (lokalförmåga, illa illa...) |
|
|
| zoric |
| Det är bara att maila in ifall man inte skulle komma in? |
|
|
| Johan (DJ Irish) |
| quote: | Originally posted by anuga
Firar den i Malmö och Lund, kanske en sväng på Slagthuset som faktiskt ska ha en House/Techno :D DJ (lokalförmåga, illa illa...) |
Hmm, dom frågade Andreas från Ace Events ett par gånger om han ville hålla i det golvet. Tror aldrig nått blev av det dock men med lite tur så kanske det inte är så illa trots allt ;) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Johan (DJ Irish)
Hmm, dom frågade Andreas från Ace Events ett par gånger om han ville hålla i det golvet. Tror aldrig nått blev av det dock men med lite tur så kanske det inte är så illa trots allt ;) |
Då kunde han kört =) hade blivit mycket bättre än han som ska spela nu antar jag. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Man blir ju klart sugen! Men som sagt... jag tar det som det kommer på nyårsnatten!
Detta är saxat från MBs gästbok!
| quote: | Till Viktor och er andra som inte köpt biljett ännu:
C.U.M har stängt på nyårsafton, så det är biljettköp i dörren som gäller. Ett råd är dock att helst komma före 24.00 (vi öppnar 23.00). Då undviker man att komma när alla andra kommer efter midnatt.
Ni behöver dock inte oroa er att inte komma in. Münchenbryggeriet sväljer hur mycket folk som helst..
För övrigt kommer det att bli en helt fantastisk fest.. dom har jobbar i två dagar för att få upp allt ljud och ljus.. det kommer att låta FETT!! :)
Vi ses ikväll! :)
/Staffan |
|
|
|
| Vizay |
| gaaalet! looking forward to it! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hörde att det var galet bra igår och grymt arrangerat!
Synd man var för trasig för att ens ta sig dit, hade hög feber hela natten :( |
|
|
| mr_fisken |
| videoklipp två och tre är Steve Angello ft Laidback luke - otherwize then |
|
|
|
|