|
gezocht: 2 kaartjes heaven (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Xilver
joa da ies woa
Maar er zullen er wel genoeg dikkenekken zijn hoor, gewoon inderdaad omdat het in de Hilton is. |
klopt |
|
|
| Shadow |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Waarom duiken er zodra een feest uitverkocht is altijd topics op van mensen die nog wanhopig op zoek zijn naar tickets? Reeds op voorhand wordt er gewaarschuwd dat de tickets zo goed als zeker zouden uitverkopen.. Tussendoor werd er dan nog melding gemaakt dat het bijna uitverkocht is.. Als ge dan drie dagen op voorhand nog afkomt dat ge tickets zoekt, is het toch gewoon uw eigen schuld dat ge geen tickets meer hebt he? :conf: |
De reden dat ik zo lang heb gewacht is dat ik vandaag pas over dit feest las. Heb eigenlijk alleen naar feestjes in Nederland gekeken. Als ik dit eerder geweten had waren de kaarten al lang in mijn bezit, maar helaas, het mocht niet zo zijn :-( |
|
|
| Shadow |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Een vriend van mij heeft alvast 1 ticket over, als ge interesse hebt ... |
Is dit ticket inclusief overnachting? Waarschijnlijk niet. Wat wil hij er voor hebben? |
|
|
| Shadow |
| quote: | Originally posted by C.E.U.N.E.N
Stuur een pm naar Gabriël! Die weet dat wel. |
Is Gabriël ook zijn forumnaam? |
|
|
| Antony |
| laat er maar dikke nekken zijn, zie ik liever bezig dan de alternatieve marginale zatlapkes die ge overal elders tegenkomt. en ni in de koude staan voor bonnekes of om chemische toiletjes te zoeken. betaal ik gerust paar euro meer voor. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Is er eigenlijk al een line-up bekend? Want ze hypen dat feestje maar tot en met, maar voor hetzelfde geld is het heel de avond Regi vs Wout of consoorten. En dan zijt ge dik int zak gezet met uw 25€ :p |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Is er eigenlijk al een line-up bekend? Want ze hypen dat feestje maar tot en met, maar voor hetzelfde geld is het heel de avond Regi vs Wout of consoorten. En dan zijt ge dik int zak gezet met uw 25€ :p |
Het zou een mix worden van house, groove, trance & classics... voor een breed danspubliek..
Ik gok op: Dj Elof, Fred Baker, Maxim Lany, Dj Fou,... (die namen zie ik toch geregeld verschijnen op forums..) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Is er eigenlijk al een line-up bekend? Want ze hypen dat feestje maar tot en met, maar voor hetzelfde geld is het heel de avond Regi vs Wout of consoorten. En dan zijt ge dik int zak gezet met uw 25€ :p |
| quote: | heaven zijn geen grote namen, een paar Belgische top dj's die elkaar gaan afwisselen en heel breed kunnen spelen, maar enkel goede muziek
ik weet niet hoe ze de flessen gaan weggeven, das aan de gasten van marketing om dat uit te zoeken :-) ik weet wel dat er schoon volk drank gaat uitdelen/uitgieten
ik kan spijtig genoeg niets regelen hiervoor, krijg die vraag dagelijks de laatste week ;-)
normaal ben ik er wel, maar pas tegen 2u vrees ik
als je me ziet, kom dan zeker iets zeggen!
have fun!
grtn - Fred
___________________
|
|
|
|
| domineesje |
| elof al niet, tot in februari is hij op rust :) |
|
|
| MikeVee |
Fred Baker (in Italië) en maxim lany (onmogelijk gezien andere bookings) ook niet.
en het valt voor u te hopen Fou ook niet :toothless :p |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Fred Baker (in Italië) en maxim lany (onmogelijk gezien andere bookings) ook niet.
en het valt voor u te hopen Fou ook niet :toothless :p |
Op z'n forum loopt alvast een topic van over de 30pagina's over Heaven en hij is zowiezo al aanwezig omdat zijn firma voor de belichting en special effects zorgt.. |
|
|
| FredNova |
de namen zijn eerder te zoeken in het Belgische club circuit en zijn voor de meeste BeTA's niet echt gekend, maar zijn wel van de betere Belgische dj's
we zullen het over de namen hebben na het feest, want anders gaat er (nog) slecht(er) gereageerd worden
ik steek er wel mijn hand voor in het vuur dat het één groot feest wordt
ps: niet fou nee |
|
|
|
|