|
אתר עם המון וי אס טי - נח ושימושי
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
חוץ מהעובדה שהכל מועמס על שרתי רפיד שר, שגם לזה יש פיתרונות
הממשק של האתר מדהים ונח שווה בדיקה
www.magesy.com |
|
|
| .A.Y. |
זה אתר של דברים חינמים או פרוצים?
והנה עוד אתר מצוין שאני בטוח שכל יוצר מכיר ואם לא אז חובה:
www.kvr-vst.com |
|
|
| YoraY |
והאתר שנתת כמה שהוא מוכר לי הוא ממש כבד מדי לדעתי לא כיף בו
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| סלחו לי על הבורות... אבל מה זה וי אס טי? |
|
|
| YoraY |
| תחשוב תוכנה מוזיקאלית מהרבה סוגים שמתחברת כפלאגין לתוכנה כמו קיובייס |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by YoraY
והאתר שנתת כמה שהוא מוכר לי הוא ממש כבד מדי לדעתי לא כיף בו
:) |
כבד?:conf:
ישך בו סינון מצוין בחיפוש ככה שאתה יכול להגיע בדיוק למה שאתה מחפש וזה מוצא הרבה ויאסטים
הל קופטר
ויאסטי זה פלאגין שמתקינים לסיקוונסר בו משתמשים..
זה יכול להיות אפקטים,פילטרים,סינטיסייזרים(ויאסטיאיי) וכו.. |
|
|
| YoraY |
| כן לאדע.... לא נעים לי לגלוש בו עמוס כזה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by YoraY
חוץ מהעובדה שהכל מועמס על שרתי רפיד שר, שגם לזה יש פיתרונות
הממשק של האתר מדהים ונח שווה בדיקה
www.magesy.com |
כן רק חבל שזה לא ממש מתאים לריזון |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
במחשבה שניה.. עברתי על זה... ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
תודהתודתהדותוהדתודהותדהותהד
איך אני נמנע מהעצבים וזמני ההמתנה של ראפיד שר? |
|
|
| YoraY |
| תלוי אם יש לך חיבור אינטרנט שמשנה איי פי או לא... |
|
|
| Rising |
| אחד האתרים!! :eyespop: |
|
|
|
|