|
נו עשיתם נקיון לכבוד פסח???
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
אמנם בבית לא ניקיתי
אבל בעבודה (אני שליח פיצה) נשארנו היום לנקות
עד 3 בלילה !!!!!
ואה ואה איזה נקיון כל פינה
הברקנו את הג'נטים של האופנועים....הרג אותנו אבל חפיף שילם יפה
אתם ניקיתם???
ט'רד מפגר אבל ילא מאוחר אז שיהיה :o :o :o :o |
|
|
| TranceGiant |
ill answer cause im bored and just wanna post,,,hehe
in fact i really tidied up my rom..but just cause it got outta controll..2 more days and the first anthrax viruses would have been born in this Mizballah :) |
|
|
| arik |
אחי המשפחה שלי שולטת בניקיון
אמא שלי חולת ניקיון בצורה מפחידה
ככה שאני לא צריך לנקות כלום
גם הבית שלנו בדרך כלל נקי ומסודר
אז אין בעיה גדולה אם זה |
|
|
| eran |
גם אצלנו זה ככה
חוץ מהחדש שלי :D |
|
|
| NyKoN |
אמממממ
ניקיתי את כל המגירות שלי (3) וגם את הארון הגדול
וזהו
כל השאר המנקה עושה
:D |
|
|
| Scorchio |
אוונ איזה עבודה דפקנו בבית
את הכל מנקים
הכל בלי יוצא מהכלל
ארונות רצפות שטיחים מזוודות שולחנות כיסאות חדרי אמבטיה כיורים
מה שאתם רוצים אימא שלי מנקה. |
|
|
| DjChook |
אין לכם מושג כמה דברים זרקתי אתמוללל
ניקיתי המממ כמה יש לי בחדר
11 מגירות
:) :)
זה לא יאמן
דברים מלפני כמה שנים
דברים מכיתה ה' מצאתי !!!
הכל נזרק
קיצר מילאתי שלוש שקיות זבל ענקיות כאלה..
חחח
ושתבינו החדר שלי עוד קטן, אני הייתי בשוק מאיפה הכל יצא
:) |
|
|
| Ariels |
?!!?!?! לנקות
בשביל מה יש נשים |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Ariels
?!!?!?! לנקות
בשביל מה יש נשים |
בונא יא שובינסט
מקומן של הנשים במטבח ובמיטה !!!! :toothless :toothless :toothless |
|
|
| Ariels |
| עכשיו אני מבין למה אין בנות בפורום הזה |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Ariels
עכשיו אני מבין למה אין בנות בפורום הזה |
חחחחחחחחחחח :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| mos2002 |
ההורים שלי חולים נקיון וזה הדבר הכי טוב בעולם והכי גרוע
טוב
שמגיע פסח אתה לא צריך לדאוג לכלום, צא לסלון תראה סרט ותחזור אחרי שעה
גרוע
כל יום, אפילו כל דקה הם מנדנדים,
"תוציע את הפח
"תוציע את הכוסות
"תעשה שאוב אבק
ככה התחלתי לשמוע מוזיקה, פשוט שמתי מוזיקה מתי שהם נידנדו וזהו התאהבתי בזה
חחחחח |
|
|
|
|