|
Sven Vath is koning! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Passiva
Haha dit filmpje tovert toch wel een brede smile op m'n gezicht :D | :wtf: |
|
|
| Fkwebeman |
:stongue:
Als ik dit zie, mis ik het echte feesten toch wel |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
:stongue:
Als ik dit zie, mis ik het echte feesten toch wel |
Kun je niet meer? Wil je niet meer? Mag je niet meer? |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by AirPole
:wtf: |
Wat is daar raar aan, mien jong? ;) |
|
|
| Loraine |
Genieten...genieten...genieten !
Lekker chill feestje, mooi weer, lekkere muziek en Väth die los gaat...
PRICELESS ! :D |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Passiva
Wat is daar raar aan, mien jong? ;) |
;)
Ouwe....
Alvast een fijne jaarwisseling, mijong.
En natuurlijk voor de rest hier op TA. |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by basd
Kun je niet meer? Wil je niet meer? Mag je niet meer? |
vooral het kunnen. Financieel.
Studie vreet ontzettend veel tijd, werken kan daardoor maar dusdanig dat ik voldoende verdien om net aan te kunnen studeren.
Trance Energy lijkt me wel weer bijzonder gaaf om heen te gaan, mja.. 40 E-tjes en dan ook nog drank en trein betalen. Dat is wss een te grote aanslag op de portemonnee.
En hier in Groningen is niet zo ontzettend vaak iets heeeel erg leuks te beleven. |
|
|
| ILoveIbiza |
| great SVENNNNN!!!:disbelief |
|
|
| basd |
Bij gebrek aan een thread over het feestje, hier setjes van Cocoon @ Maassilo:
[[ LINK REMOVED ]]
(Raresh)
[[ LINK REMOVED ]]
(Galluzzi, deel 1)
[[ LINK REMOVED ]]
(Galluzzi, deel 2)
Helaas die van Sven zelf (nog) niet kunnen vinden. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Bij gebrek aan een thread over het feestje, hier setjes van Cocoon @ Maassilo:
[[ LINK REMOVED ]]
(Raresh)
[[ LINK REMOVED ]]
(Galluzzi, deel 1)
[[ LINK REMOVED ]]
(Galluzzi, deel 2)
Helaas die van Sven zelf (nog) niet kunnen vinden. |
Top! Thanks! |
|
|
|
|