|
המידי הכי זול שאפשר למצוא
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
מה המידי הכי זול\טוב שיש היום בשוק?
ואני לא דורש יותר מדי...... לא הרבה קלידים.... נוב אחד וסליידר אחד יספיקו לי..
באמת אנחנו מדברים על הדבר הכי קטן, מעפן ופשוט שיש זה לחיבור למחשב... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| מישו פה התמכר.. |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
מישו פה התמכר.. |
:stongue: |
|
|
| Vortex_SA |
לי אישית יש
xboard25
שזה גרסה יותר קטנה של ה
xboard49
שניהם של חברת
e-mu
שהיא חברה מצוינת אגב... יש לך 16 נובים, פיטש סלייד מודוליישן ואפשר גם לחפור יותר במקלדת וגם להתקין לה פדאל, אבל אני פשוט משתמש בה כרגיל... עולה משו כמו 700 שקל |
|
|
|
|