return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
המידי הכי זול שאפשר למצוא
View this Thread in Original format
YoraY
מה המידי הכי זול\טוב שיש היום בשוק?


ואני לא דורש יותר מדי...... לא הרבה קלידים.... נוב אחד וסליידר אחד יספיקו לי..

באמת אנחנו מדברים על הדבר הכי קטן, מעפן ופשוט שיש זה לחיבור למחשב...
Dj Alex (ISR)
מישו פה התמכר..
YoraY
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
מישו פה התמכר..


:stongue:
Vortex_SA
לי אישית יש
xboard25
שזה גרסה יותר קטנה של ה
xboard49
שניהם של חברת
e-mu
שהיא חברה מצוינת אגב... יש לך 16 נובים, פיטש סלייד מודוליישן ואפשר גם לחפור יותר במקלדת וגם להתקין לה פדאל, אבל אני פשוט משתמש בה כרגיל... עולה משו כמו 700 שקל
Viber
התשובה היא 300 אני מניח

אני חושב שזה יותר יעזור לך:
http://zap.co.il/models.asp?Sog=G-M...5&orderby=price :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement